U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Als er wat te eten voor ze is, dan kan t wel (detritus, alg, kalk-alg)kan ik van de zee egel dan ook 2 nemen ?
aan de hand van de fotos zou het over de Mespillia globules gaan
en als dat op is, kan je die dan bijvoeren eventueel ?Als er wat te eten voor ze is, dan kan t wel (detritus, alg, kalk-alg)
Met nori bladerenen als dat op is, kan je die dan bijvoeren eventueel ?
ik kan eentje overnemen van een collegaHeb nog wel een zesstreeplipvis in de aanbieding![]()
Kan je het visje niet bij je lfs omwisselen voor winkeltegoed ofzo?? Want je zit er nu al wel lang meeHeb nog wel een zesstreeplipvis in de aanbieding![]()
Ga het proberen, heeft nu nog niet echt een noodzaak, ga me meer richten op koraaltjes enzo. Ga na de vakantie eventjes kijken… wil ook niet net voor de vakantie het aquarium weer onstabiel maken (al zal een visje niet echt uit maken)Kan je het visje niet bij je lfs omwisselen voor winkeltegoed ofzo?? Want je zit er nu al wel lang mee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.