Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Tilburgs zeeaquarium 1188 liter van Roelsil

Schitterende afwerking Roel :eek: :) !!

Nou, ik hoefde niet ver te zoeken naar jullie dagboek. Blijkt dat we het wel al eerder met bewondering hebben zitten lezen, maar we herkenden de bak gisteravond niet helemaal ;)

Nogmaals complimenten voor jullie prachtbak + ombouw! Ik vrees alleen dat jullie mijn vriend nu op hele nieuwe ideen hebben gebracht :biggrin: Maar dat zien we dan wel weer..

Bedankt voor de mooie koraaltjes, en we houden het dagboek in de gaten!

Groetjes,

Evelyne & Jan-Arie

Sorry, ik ben even niet meer in ons dagboek geweest en daarom dus deze late reactie.

Bedankt voor de complimenten. Enneh, een goede raad, nu we je vriend op nieuwe ideeën hebben gebracht, laat 'm vooral z'n gang gaan. :biggrin:

Hopelijk doen de koralen het goed, maar dat zal wel.

gr.Roel
Nou, ik hoefde niet ver te zoeken naar jullie dagboek. Blijkt dat we het wel al eerder met bewondering hebben zitten lezen, maar we herkenden de bak gisteravond niet helemaal ;)

Nogmaals complimenten voor jullie prachtbak + ombouw! Ik vrees alleen dat jullie mijn vriend nu op hele nieuwe ideen hebben gebracht :biggrin: Maar dat zien we dan wel weer..

Bedankt voor de mooie koraaltjes, en we houden het dagboek in de gaten!

Groetjes,

Evelyne & Jan-Arie

Vanavond hebben we bij Nightwish de Lorricula opgehaald. Het is een flinke knaap en een prachtig beestje.
Hij wil alleen nog niet op de foto. Dus die volgt nog.

gr.Roel

De loricula staat op de foto. Hij word al wat brutaler, al laat ie zich nog wat op de kop zitten door de Zebrasoma Flavescens. Maar dat zal ook wel veranderen.

Bijlagen

• 135..jpg
    135..jpg
    125,3 KB · Weergaven: 5
  • 136..jpg
    136..jpg
    119,6 KB · Weergaven: 6
Hoi Roel, goed om te zien dat het goed gaat met onze makker, we missen 'm wel hoor....mecry

gr. Marcel en Ilona

Vanmorgen zijn we naar een grote winkel in Moeskroen geweest. We hebben daar 2 Amphiprion Ocellaris en een Siganus Guttatus (kleintje van ong. 6 cm ) meegenomen
Foto's volgen nog.

We hebben vandaag bij Reefcorner een mooi koraal gehaald. Theo was er vandaag zelf niet en niemand kon ons vertellen wat het wel was. Misschien heeft iemand hier een idee?

Bijlagen

• 076..jpg
    076..jpg
    123,7 KB · Weergaven: 19
het is een mooi stuk vakmanschap geworden roel:rolleyes: nu de ombouw er omheen zit helemaal. zo te zien aan de foto's gaat het de levende haven prima af in je bakkie. ga zo door! bedank voor je aanbood van de stekjes, daar pb ik je vanavond nog over.

gr mithras

We hebben gisteren garnaaltjes gehaald bij Neeltje Jans en zojuist gevoerd, de snapper vond ze iig wel lekker.

Bijlagen

• 083..jpg
    083..jpg
    79,7 KB · Weergaven: 6
  • 084..jpg
    084..jpg
    41,8 KB · Weergaven: 10
Back
Bovenaan