Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Thijs zijn Reefer XL 300

Ook al dino's, ik ben er nu grotendeels vanaf gelukkig, ik voeg nu ook rond die hoeveelheid po4 en no3 toe. Ik ben ook benieuwd naar foto's:)

Paar mooie foto’s van je bak en vissen zou leuk zijn :)
Gelukkig van de dino’s afgekomen!

Weer een mini dino uitbraak gehad. Fosfaat, nitraat verhouding was uit balans geraakt. Snel actie: powerfilter, meer bacterien, licht iets minder, fosfaat doseren en nitraat omlaag brengen.
Nu staat alles weer mooi open.

Ook nog geringde goby toegevoegd. Hier op de foto met mijn nieuwe trachy en blastomussa.

Bijlagen

• C785AB39-202C-4F9A-9C90-6DE93CE8979C.jpeg
    C785AB39-202C-4F9A-9C90-6DE93CE8979C.jpeg
    174 KB · Weergaven: 35
Hoe is het met het aquarium, zitten de anemoonvisjes in de rode tepelanemoon?

mvg

Arnold
Ja daar gingen ze redelijk snel in. De anemoon heeft zich ook al een keer of 5 gesplitst.

Verder onlangs nog een lipvis toegevoegd: Paracheilinus Mccoskeri
Vissen doen het allemaal super goed.

Buttons vermeerderen zich prima, oren etc doen het allemaal goed. Alleen groot stuk stylo laatst helemaal gebleekt binnen paar dagen (van onderen) terwijl die het 2 maanden goed deed.

Mijn nieuwe aanwinst: Chelmon rostratus
Gekocht bij O&L daar mooi in quarantaine geweest en al goed gewend aan diepvries mysis.

Hij was een weekje verlegen maar zwemt nu overal en tijdens het voeren gelijk naar voren.

Half jaar geleden een stek Jason Fox Burning Banana Stylocoenilla overgenomen van een forumlid. Stuk begint nu eindelijk te groeien (rechts op de bone). Groeit niet hard maar vind het nog steeds een super mooi koraal.

IMG_1004.jpegIMG_1008 (1).jpeg

Dit pitvisje ooit overgenomen van @Nadine1 . Blijf hem/haar fantastisch vinden. Altijd vooraan bij het raam te vinden en 's avond slaapt ie in het zand en zie je alleen zijn/haar hoofd boven het zand.

IMG_1491.jpeg

Ja die zijn super tof! Hier ook eentje zwemmen :)

Back
Bovenaan