Ow, weer wat geleerd!Deze wordt niet gemeten bij de triton test. Nitraat is tussen de 2,5 en 5. Gemeten met salifert
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ow, weer wat geleerd!Deze wordt niet gemeten bij de triton test. Nitraat is tussen de 2,5 en 5. Gemeten met salifert
Ik volg je redenering... Ik hoop echt dat je die balans zal kunnen vinden! Ik snap wel dat je je vissen niet wil wegdoen. Er zitten prachtexemplaren tussen!Dank je wel en fijn dat je meedenkt. Ik heb juist voor deze hoeveelheid vis gekozen, omdat fosfaat niet meetbaar was. Ik hoopte door meer te voeren het fosfaat omhoog te krijgen. Meer voer brengt ook meer voer voor de algen met zich mee en kan voor onbalans zorgen. Dus ik begrijp wat je bedoelt. Daarom ben ik nu minder gaan voeren en toch fosfaat gaan doseren. Daar wilde ik eerst niet aan. Maar ik zie nu in dat dat misschien op dit moment toch beter is.
Ik ga geen vissen weg doen, want ik ben toch wel gehecht aan de beestjes. Dus misschien duurt het nu wat langer, maar ik kom er uiteindelijk wel.

Klopt, bij Freakin. Ze hebben er een tijdje gestaan, voordat ze verstuurd werden. De meesten staan inmiddels niet meer op de site. Ik ben zeer tevreden over de service en de koralen. Na het dippen, kwam er geen ongedierte uit. Dit was de tweede keer dat ik daar besteld heb en het bevalt goed. De meesten lijken op de foto's. Blijf het met montis moeilijk vinden. Ik heb een paar maanden geleden een rose bunny ( je moet het beestje toch een naam geven) besteld. Op de foto had hij niet veel kleur, maar in mijn bakkie fleurt hij helemaal op. Andersom kan dat natuurlijk ook. Ik heb er nu 2 blasto's in staan. De een moet nog echt bijkomen. Of deze op de foto gaat lijken, ik hoop het. De ander staat al mooi uit. Ik zal vanmiddag, als het licht aan is foto's plaatsen. Tot nu toe ben ik in ieder geval erg tevreden. Mooie prijzen voor mooie koralen en een goede service.Er zijn een paar mooie koralen uit Portugal gearriveerd
freakin ?
kun je een foto plaatsen hoe ze er uit zien ?
ben wel nieuwsgierig of ze lijken op de foto op de site !
Dank je wel! Ik zal morgen een totaal shot maken. Er zit best wat flap in de bal op het moment. Deze kon ik zo mooi ontwijken op de fotoMooie foto’s Maaike.
Heb je ook een totaal shot van de bak?
Of een filmpje?
Dank je wel, Wesley! Het bakkie wordt steeds een beetje vollerMooi maaike.

Wat een prachtige bak !Vandaag heb ik water ververst met natuurlijk zeewater. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk flap weg te zuigen. Weer wat nieuw zand erbij gedaan, dat de hele dag in de bacterien heeft geweekt. Zo hoop ik dat de flap steeds een beetje minder wordt.
Ook een, wat ik hoop, koppeltje kauderni's meegenomen. Deze stonden al heel lang op mijn verlanglijstje. Ze zwemmen nog mooi bij elkaar, dus ik heb goede hoop dat het ook echt een koppeltje is.
Zoals belooft wat overzichtsplaatjes. Nog niet alle koralen hebben een plekje gekregen. Een aantal staan nog op de eerste rang.
Bekijk bijlage 564621Bekijk bijlage 564623Bekijk bijlage 564624Bekijk bijlage 564625Bekijk bijlage 564626Bekijk bijlage 564627Bekijk bijlage 564628
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.