Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

SaltLake in SweetLakCity

image-352542734.jpg

Mooie vlinder!!! Ik zag die denk ik bij aquacompleet zwemmen 😃
Gr. Jeroen

Thnx!

Zeker gewaagd vooral omdat er zo weinig over bekend is! Was spannend bij het inzetten, maar lijkt geaccepteerd te worden en zelfs dominant tegen over de dokters.
Gaat heel goed en tot nu toe nog reefsafe.

Is dat een Chaetodon leucopleura? Nog nooit in de handel gezien alleszins....hopelijk voor jou blijft hij reef-save,hoewel ik hier zéér sterke twijfels over heb,heeft wat weg vd Chaetodon Selene die ik heb zitten....heb zelf 8 soorten koraalvlinders...en ze hebben zo'n sterke personaliteit,zijn overal altijd als eerste bij en zijn echte vreetzakken eens ze vervangend voer gewoon zijn...
succes ermee
grtz Joeri

Thnx!

Zeker gewaagd vooral omdat er zo weinig over bekend is! Was spannend bij het inzetten, maar lijkt geaccepteerd te worden en zelfs dominant tegen over de dokters.
Gaat heel goed en tot nu toe nog reefsafe.

Mooie vlinder!!! Ik zag die denk ik bij aquacompleet zwemmen dde03
Gr. Jeroen

Klopt helemaal!

Is dat een Chaetodon leucopleura? Nog nooit in de handel gezien alleszins....hopelijk voor jou blijft hij reef-save,hoewel ik hier zéér sterke twijfels over heb,heeft wat weg vd Chaetodon Selene die ik heb zitten....heb zelf 8 soorten koraalvlinders...en ze hebben zo'n sterke personaliteit,zijn overal altijd als eerste bij en zijn echte vreetzakken eens ze vervangend voer gewoon zijn...
succes ermee
grtz Joeri

Hey joeri,
Klopt het is de leucopleura!
Thnx voor de info, vermoedelijk dat hij eens aan mijn lps wil gaan beginnen maar tot nu nog geen signalen dat deze hem interseren als voedsel.
En anders zullen er wat veranderingen moeten plaats vinden.
Eet gewoon goed met de pot mee zoals die ook in de winkel al deed. Leeft vredig met de andere vissen.
Tot nu toe allemaal heel positief en een prachtige vis!
Zal eens kijken of ik een filmpje kan plaatsen van het beestje.

En omdat ik er geen genoeg van kan krijgen :p

image-3611772340.jpg

Mooi hoor! Er was een leuk stukje over geschreven op reefbuilders :)

Is echt een mooie vlinder!!

Gr. Jeroen

Mooi hoor! Er was een leuk stukje over geschreven op reefbuilders :)

Dat stukje heb ik idd voorbij zien komen, erg bijzonder visje dus!:o

Tot nu toe gaat het nog steeds erg goed, nog geen koraal aan geraakt. plukt een beetje tussen de stenen en van de bodem en eet gulzig van de dutch mysis ;)

Omdat dit een bijzonder exemplaar is heb ik er een filmpje aan gewijd:p. Eerste op youtube!!uitsteeekend
Uiteraard ff HD kijken :P

[video=youtube_share;mIOaTRPbBSU]http://youtu.be/mIOaTRPbBSU[/video]

Heb jij al eens bij Aquaparts Zoetermeer iets besteld? Wist geeneens dat er een online winkel zat hier!

Heb jij al eens bij Aquaparts Zoetermeer iets besteld? Wist geeneens dat er een online winkel zat hier!

Nee ik ook nog niet 😃 misschien als er onverwachts iets stuk gaat of nodig heb. Zit in buitenwegh geloof ik.

Gr. Jeroen

Krijg nou wat, dat adres zit gewoon dus om de hoek hier, maar dat is de bedrijfsgegevens en geen bezoek adres, lijkt mij wel makkelijk als ik wat bestel het gewoon kan ophalen daar misschien, scheelt weer verzendkosten. :biggrin:

Ohhwwww dat wist ik ook niet ?
Ik zal vanavond eens even hun website doorspitten ;-)
Groetjes Rob Charite

Jazeker, patrick is net begonnen. Heb mijn keramiek er besteld, goede service en snelle reactie.

ziet er geweldig uit jeff!!! je heb daar een mooie doorkijk rif gebouwd!!! klasse erg mooie vis lekker levendig!!! vind de kleur lampen erg mooi:p...

Ga zo door!! ga je nog vis bij zetten?

veel geluk

gr
sander

Er moest nog 1 en ander gebeuren aan de hele ombouw. Zo moest de kant aan de kast nog gestuct worden en behangen en de deurjes moesten er nog in.
Dat is nu eindelijk gebeurd en het geheel is nu echt af!
Nu ik terug kan kijken op de plannen die ooit waren, is het resultaat nog beter dan verwacht ;)!

image-3393063504.jpg

image-4228241634.jpg

image-2414948670.jpg

image-2231094296.jpg

image-4055291864.jpg

image-2200344417.jpg

image-2508510204.jpg

image-525406454.jpg

image-3157551238.jpg

goed gelukt toch ??? vindt de bak wel indruk wekkend zeker omdat je er omheen kan lopen en kijken .
Alles moet kloppen dus .
groetjes Rob Charite

Back
Bovenaan