U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ja zeker goed gelukt!goed gelukt toch ??? vindt de bak wel indruk wekkend zeker omdat je er omheen kan lopen en kijken .
Alles moet kloppen dus .
groetjes Rob Charite
Mooi! Hoe is het nu met de koraalvlinder? Misschien kijk ik niet goed maar ik zie hem nergens zwemmen...
Goed te horen dat hij zich gedraagt! Wat wordt de volgende uitbreiding?Ja zeker goed gelukt!
Alleen elektra nog paar puntjes en dan is het echt klaar!
Leucopleura doet het erg goed, kan hem nog steeds niet betrappen op het pikken aan de koralenerg trots op!
Ben inmiddels met de Jong in gesprek over de mogelijkheid voor weer een leuke/bijzondere uitbreiding
Stay tuned....
Goed te horen dat hij zich gedraagt! Wat wordt de volgende uitbreiding?
Ziet er mooi ui je ombouw!! Erg strak en toch natuurlijke uitstraling! Van wat voor materiaal heb je het gemaakt?
Gr. Jeroen
Mooi gedaan hoor. Ook echt een voorbeeld voor mij hoe de opbouw van het rif aan te pakken aangezien de maten van mijn toekomstige bak haast identiek zijn (iets minder hoog en tevens een doorkijkbak).

Dat is een goede! Hahah ik heb een idee iets te zien maar wat het is? Ik zie iets in het midden klopt dat?
Gr. Jeroen

Heey jeff alles goed!! gave beesie heb ik ook hier zitten..geen spijt van ga je veel plezier beleven!!
veel geluk
gr
san
Hey San,
Jazeker, met jou ook?
De verlichting is nog top.
Echt een gaaf beestje idd, wil sowieso wat meer klein grut erbij, wat je overal een beetje ziet bewegen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.