Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

SaltLake in SweetLakCity

Hey Marjan,
Thnx voor je antwoord! Ik ga denk toch het zekere voor het onzekere nemen en deze sponsjes weg proberen te krijgen.
Het is zijn kleine stukjes, dus mogelijk is gekookt water en een spuit voldoende.

Hallo,

Eten keizervissen deze spons niet? Niet dat er een keizer ingezet moet worden om ervanaf te komen maar zat te denken dat deze spons dan als voer gekweekt zou kunnen worden voor bakken waar al keizers zitten?

Mvg,
Roy

Aan welke keizer denk jij dan? Dwergkeizers(lorica/potteri) heb ik er nog niet aan zien snoepen.

Om de spons weg te krijgen heb ik een mix gemaakt van joesjuice en azijn en dit geïnjecteerd in de spons.
Omdat de joesjuice wat dikker is lijkt het erop dat het goedje echt in de poriën blijft zitten van de spons.
Een redelijk deel van de spons is nu wit uitgeslagen, ben benieuwd of het hierdoor ook echt afsterft.
Later meer...

Net 30 minuten geleden geinjecteerd

image-967386586.jpg

image-195557045.jpg

Kan je iets instellen binnen Youtube dat hij default HD afspeelt? krijg nu automatisch 360P voor mn kiezen.

Filmpje gemaakt van het beestje die de buttons als bed heeft verkozen, lijkt me ook wel wat :P
[video=youtube;4_i5yLjrbaU]http://www.youtube.com/watch?v=4_i5yLjrbaU[/video]

Aan welke keizer denk jij dan? Dwergkeizers(lorica/potteri) heb ik er nog niet aan zien snoepen.

Hallo,

Hoor wel eens dat keizers graag spons eten. Naso hoor ik hierover spreken met zijn 6 meter bak.
Bijvoorbeeld:
http://zeewaterforum.info/forums/sh...s-Angel-s-reef&p=610590&viewfull=1#post610590

Kan je iets instellen binnen Youtube dat hij default HD afspeelt? krijg nu automatisch 360P voor mn kiezen.

Heb zelf ook het probleem, heb al geselecteerd dat video`s op de beste kwaliteit afgespeeld moeten worden maar dat is altijd maar 480p

Afspeelkwaliteit van video
<label> <input class="yt-uix-form-input-radio" name="quality" checked="checked" id="quality0" value="0" type="radio"> Altijd de beste kwaliteit selecteren voor mijn verbinding en spelerformaat </label>
<label> <input class="yt-uix-form-input-checkbox" name="auto_hd_in_fullscreen" checked="checked" id="auto-hd-in-fullscreen" type="checkbox"> Altijd in HD afspelen bij volledige schermweergave (indien beschikbaar) </label>

Mvg,
Roy

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Bovenaan