U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ik ook huug.Benieuwd hoe je koralen gaan reageren op het nieuwe LED-spectrum!
Hi Chris,
hoe bevalt die doseerpomp? Ik heb zelf nu een Marine Magic draaien maar wil er een tweede 3 kanaals doseerpomp bijkopen.
Ik heb die van jou op fishtreet gezien en dat scheelt nogal qua aanschaf ten opzichte van die Marine Magic.
Hoe voeg jij zoveel stoffen toe via de doseer, je hebt maar drie kanalen toch? Heb je stoffen samengevoegd?
groet
Adri
Hoi Alex.
Deze is idd van fishstreet.
Ik draai pas vanaf zondag. In principe gaat het goed. Je kunt hem instellen hoeveel ml per dag er in moet. Die kun je dan ook instellen hoe vaak. Van 1,keer per dag tot 24 keer.
Ik heb idd stoffen samengevoegd.
Ik weet dat dit niet ideaal is maar bijv. Carbon en ijzer voeg ik iedere dag standaard hoeveelheid.
Maar jet eerste probleempje heb ik gister al gehad.
Ik voegde voorheen handmatig iedere dag jodide toe en jet was nooit te meten in het systeem.
Nu zelfde hoeveelheid op de doseerpomp alleen dan de hele dag door toevoegen en nu jodide groter dan 0,1.
Ik zag het aan de acans. Die deden raar en er moest iets mis zijn.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
klopt de totale dosering wat de pomp afgeef wel ?Hoi Alex.
Deze is idd van fishstreet.
Ik draai pas vanaf zondag. In principe gaat het goed. Je kunt hem instellen hoeveel ml per dag er in moet. Die kun je dan ook instellen hoe vaak. Van 1,keer per dag tot 24 keer.
Ik heb idd stoffen samengevoegd.
Ik weet dat dit niet ideaal is maar bijv. Carbon en ijzer voeg ik iedere dag standaard hoeveelheid.
Maar jet eerste probleempje heb ik gister al gehad.
Ik voegde voorheen handmatig iedere dag jodide toe en jet was nooit te meten in het systeem.
Nu zelfde hoeveelheid op de doseerpomp alleen dan de hele dag door toevoegen en nu jodide groter dan 0,1.
Ik zag het aan de acans. Die deden raar en er moest iets mis zijn.
7x0,5ml= 3,5mlIk deed 1 keer per dag 0,5 ml jodide en toen kon ik niks meten. Dus deed nu 3,5 ml in een hele week.
7x0,5ml= 3,5ml
hoe doseer je het ? doorlopend ?
Ja klopt.
Heb hem.direct van de pomp af gehaald was na 2 dagen al weer 0.
Geen problemen gelukkig maar ben nu maar even met 7x0,1 =0,7 ml per week doorlopend begonnen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.