Marcpardon
Senior Forumlid
Die barium verhoging …. Glenn: in jouw strontium toevoeging zit geen barium toch?
En welke flakes worden in de bak gegooid?
En welke flakes worden in de bak gegooid?
Laatst bewerkt:
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Absoluut.
Niet vast klampen aan een bepaalde gedachte maar kijken wat voor jou werkt en waar je je voordeel mee kan doen.
Houdt het op 3 wissels in half jaar tijd van ongeveer 30 liter op 130 liter.
Al deze wissels heb ik met 'vers' Noordzeewater gedaan. En uiteraard calcium en magnesium etc. Op peil gebracht via de dsr stoffen.
Kan je de conclusie trekken dat in jou geval de aanpassing van de verlichting bijgedragen heeft aan het stoppen van de bleking bij de voet en nu zelfs aanzet tot de groei van de acro?
greetings, GlennF
Ja. De rsm was echt om te kijken of ik de hobby echt leuk zou vinden. Zo'n bak echt verzorgen is heel wat anders dan bij iemand even kijken.Haha... jij ook groter ? Het werd wel tijd...
greetings, GlennF
Ja. De rsm was echt om te kijken of ik de hobby echt leuk zou vinden. Zo'n bak echt verzorgen is heel wat anders dan bij iemand even kijken.
De hobby bevalt dus prima en ik kan nu wel zeggen dat ik het redelijk onder de knie heb.
De bak staat redelijk vol en ik heb eigenlijk nog wel wensen. Nu is dus de tijd om groter te gaan. Heb wat rond gekeken voor bakken en deze kwam op mijn pad voor een hele leuke prijs.
En het mooie is dat ik hier dan ook net even mijn eigen draai aan kan geven.
Alleen led verlichting lukt wel met sps maar ik denk in combinatie met t5 dat er meer uit te halen is.
Heb al een leuk plan voor de verlichting en kan eigenlijk niet wachten om te beginnen.
Maar eerst lekker een weekje naar de zon!
Lijm zelf is echt weg. Lijken meer soort van ingevreten vlekken.Met een nieuw breek mesje zoveel mogelijk lijm weghalen..
Als er eenmaal water is zit zie je het nauwelijks
greetings, GlennF
Hoi Vicky.Leuk om mijn oude aquarium zo te zien.
Ik had zelf de optie bedacht om er een blauwe (plexi)glas plaat erin te lijmen. En dan zo dat er geen stilstaand water achter de plaat kan.
Glenn, komt het aquarium je niet bekend voor?
Leuk om mijn oude aquarium zo te zien.
Ik had zelf de optie bedacht om er een blauwe (plexi)glas plaat erin te lijmen. En dan zo dat er geen stilstaand water achter de plaat kan.
Glenn, komt het aquarium je niet bekend voor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.