U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

flinke bom lichtVandaag een wierenlamp geplaatst boven het wierenvak / refugium.
Het is een ASAqua no5 algaefilter lamp.
Simpel dingetje, maar doet wat het moet doen. Hoop licht, dus ik ga er van uit dat de wieren en algen dit wel gaan waarderen.
Bekijk bijlage 560885
Hij is dimbaar, dus kan pakken wat nodig is. Beetje overcapaciteit is niet ergflinke bom licht
beter teveel dan te wienigHij is dimbaar, dus kan pakken wat nodig is. Beetje overcapaciteit is niet erg![]()
Die afschuimer staat er voor dus die zal nog zat te doen hebben.Laat je nog wat afval voor je schuimer over![]()

Gewoon een opstartende bak, die zal uiteindelijk gewoon zijn balans wel wel tegenkomen me dunkt.Hoe ga je van die algen vanaf geraken?
Nitraat&fosfaat zodanig laag houden?
Of moet de vossekop het werk doen?
L.
Van die algjes heb ik echt geen schrik. Zoals je ziet zwemt er een vossekop in die vrolijk graast.Hoe ga je van die algen vanaf geraken?
Nitraat&fosfaat zodanig laag houden?
Of moet de vossekop het werk doen?
L.
Wow erg fraai hoe heet dit koraal ?De algen nemen al lekker af.
Gisteren een paar turbo slakken gehaald en een paar pepermuntgarnalen. Nooit meer terug gezien natuurlijk, maar ik ga er van uit dat ze er nog zitten.
Ook nog een mooi koraaltje wat ik niet kon laten staan:
Bekijk bijlage 561569
Montipora, plaatvormig. Alhoewel deze een beetje de verkeerde richting op gegroeid isWow erg fraai hoe heet dit koraal ?
Als je het zo brengt, zal die vast wel tussen de 250 tot 500 euro waard zijn..Mjah, ik heb ook zo'n stuk paarse plaat wat dronken is. "Purple AA Montipora".
Op z'n minst Patrick!Als je het zo brengt, zal die vast wel tussen de 250 tot 500 euro waard zijn..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.