zeeaquarium robert
Senior Forumlid
hee mark je bak staat er super bij
ik kom dit graag een keer live bekijken zal je pb en
gr robert
gr robert
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
En nog 2 overzichtjes...............
Hey dank je Sander. Koraaltje moet inderdaad wat meer ruimte krijgen, want zoals je zegt deze kan behoorlijk netelen. Het is echter geen favitus of favia, maar een Acanthastrea echinata. Ik hoop dat je caulastrea er weer bovenop komt.
hee mark je bak staat er super bij
gr robert
Prachtig die diepte werking van die linkse straat goed bedacht.![]()
Top!!!!!
Ik zie daar trouwens links wat mooie gekleurde buttons liggen , als je wil mag je daar wel een steentje tussen leggen . Neem ik m tzt van je over dat steentje:biggrin:.
Daar mag je trots op zijn, echt heel mooi!
heey mark,
das mooi en ben daar blij om dat het een acanthastrea is de winkelier zat te twijfelen of favia maar hij dacht ook meer aan acant...dan heb ik van die stukken 5 soorten..kijk zo leer je ook weer wat..
Nee helaas de fav uhh acanthastreaheb hem goed geneteld ik heb 5 koppies verloren..gelijk eraf gehaald en ik had hier en daar nog wat koppies en bij me kaar gezet dan valt het niet zo op
als je het dier ziet zal je zeggen dat het een onschuldig koraaltje is..maar owee..
ps pracht foto's!!! mooie rif heb je daar:biggrin:
gr
sander
Ey Mark,
Ziet er mooi uit!! Je heb echt een mooie diepte gecreëerd!!! En je kleuren zijn top!?,
Gr. Jeroen
Dank je weer Jeroen. Hoe gaat het met jouw bakkie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.