Gerrit Ras
Senior Forumlid
Waar blijven de foto's Hans en heb je al iets ontvangen?
Ik probeer vandaag of morgen nog foto's te plaatsen.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ik probeer vandaag of morgen nog foto's te plaatsen.
Ik heb nog niets ontvangen maar hier komen alvast de foto's.Waar blijven de foto's Hans en heb je al iets ontvangen?
Dank oe, zoals ze hier zeggen.chique dinges zoals wij hier in kempen zeggen.
groetjes
Kris
11,28-12,02,is inderdaad een snelle ingreep Hans,je doet je forumnaam alle eer aanNu snel nog even een appendix-ke opereren en dan volgen de andere foto's. Tot straks.
Inderdaad Luc, nu wordt de betekenis van mijn naam helemaal duidelijk.11,28-12,02,is inderdaad een snelle ingreep Hans,je doet je forumnaam alle eer aan
Het ziet er een heeeeeeeeeel stuk beter uit met dat pilaarke in het midden,nu de zon er nog eens opstaat zullen de verbeteringen snel komen.
Hou je stylo eens goed in de gaten,heeft nu maar hier en daar een witte top en met deze hoeveelheid licht moet dat snel veranderen.:goed:
Hoe doen het de koralen wat je verleden week bent komen halen?.
Groetjes Erik
Hey Hans,
Heb je in de keldershowbak ook HQI's bijgehangen of blijf je hier bij T5? Mooie foto's overigens!
Filip
Twee Italiaanse schoonheden.Hoi Hans,
mooie koralentoren met dito koralen.
Fast: aan welke snelle wagens mag ik mij verwachten?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.