U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ja hoor Luc,jawsee zei:de foto's zien er best al aardig uit Hans,ga je na de verbouwing wat minder leders in de bak houden?
fastsurgeon zei:Uiteindelijk wat foto's.
Een nieuw toestel - Sony A350 met macrolens- aangeschaft. Al wat geoefend maar ik heb het zeker nog niet onder de knie. Eerder met geluk maak ik een goeie foto.
In elk geval een overzichtje met de nieuwe armatuur 3x250 HQI en 4 x T5 80 watt. Verder nog wat dieren.
fastsurgeon zei:Uiteindelijk wat foto's.
Een nieuw toestel - Sony A350 met macrolens- aangeschaft. Al wat geoefend maar ik heb het zeker nog niet onder de knie. Eerder met geluk maak ik een goeie foto.
In elk geval een overzichtje met de nieuwe armatuur 3x250 HQI en 4 x T5 80 watt. Verder nog wat dieren.
"aarbij" is waarschijnlijk Limburgs voor "aardbei" !!!!!fastsurgeon zei:Een weekje op verlof geweest. De nicht van mijn vrouw kwam het aquarium verzorgen. Vooral het stukje aarbijkoraal die ik van Theo gekregen had "om te proberen" moest gevoederd worden. Elke week zie ik het aantal verdubbelen. Twee electriciteitspannes en een slapeloze nacht op verlof gehad maar er aanvankelijk goed doorheen gekomen. Waterwaardes optimaal (of toch bijna);nitaat 1 en fosfaat 0. Ik mis wel mijn Hawaiensis dus ... Spijtig. Ik weet niet als het met de panne te maken heeft. Toch eenmaal 6 uur en vervolgens 5 uur geen electriciteit. Misschien toevallig ?
Vandaag toch nog wat foto's genomen en ... het lukt tamelijk.
Intussen wacht ik vol ongeduld op de Boys die me met de interne verbouwing van het aquarium zullen helpen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.