Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Nijkerk's rif

In 15 jaar heb ik inmiddels meer slechte dan goede ervaringen met de combinatie van slakken en heremieten. Als het ze niet om het huisje te doen is, dan wel gewoon om ze op te vreten.

Daar ben ik me van bewust. Ik zorg voor wat extra huisjes die ze kunnen gebruiken en hopelijk valt het op eten van de slakken verder mee.. :o

Radiata is de mooiste onder de koraalduivels vind ik.
Nu wel het dagboek beetje bij houden he. ?

Idd een mooi beestje heb je ook totaalplaatje van de bak als ik terug kijk in je dagboek ziet het er erg mooi uit

Idd een mooi beestje heb je ook totaalplaatje van de bak als ik terug kijk in je dagboek ziet het er erg mooi uit

De bak is weer in opbouw na de laatste (eerder geposte) problemen. Heb vorig jaar zelf overwogen om compleet te stoppen. Kan er echter nog geen afscheid van nemen, dus ben nu rustig aan de inhoud weer aan het opbouwen.

Afgelopen week nog een 7 tal zoa stekken toegevoegd, dus het moet allemaal nog uitgroeien.. :sneaky: Zal binnenkort wat foto's maken van de bak!

Super leuke zaak daar !! Kom daar ook graag

Vandaag even bij Florin langsgeweest in Almere. Nog niet eerder geweest, maar wat is dat kwijlen als je daar in de bakken kijkt. Vrees dat ik daar nog wel een keertje naar toe moet gaan..?

Uiteraard is er wat blijven kleven...

Magician;
70B71C17-D8DB-4227-A532-DC0A806744AB.jpeg

Firestorm:
00B1D35E-4B77-4EB6-B542-91F4A2291EBC.jpeg

Purple Monster :
D0395605-1C11-4587-97B0-A1E2A5F6A841.jpeg

Staan nog maar net in de bak en gemaakt met de telefoon...dus kwaliteit is niet top..

Ach het gaat om het idee..?

Vandaag even bij Florin langsgeweest in Almere. Nog niet eerder geweest, maar wat is dat kwijlen als je daar in de bakken kijkt. Vrees dat ik daar nog wel een keertje naar toe moet gaan..?

Uiteraard is er wat blijven kleven...

Magician;
Bekijk bijlage 494035

Firestorm:
Bekijk bijlage 494036

Purple Monster :
Bekijk bijlage 494037

Staan nog maar net in de bak en gemaakt met de telefoon...dus kwaliteit is niet top..

Ach het gaat om het idee..?
Florin mijn plaats genoot tevens een super aardige kerel ,heeft idd erg veel specials in de bakken ful color ,heb dan ook veel van hem in mijn bakje zitten ,je wordt ook erg verwent bij hem ivm kleur

Back
Bovenaan