U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dit zijn mindere berichten Bas,een zware tegenslag en veel dieren kwijt raken is niet leuk. Toch knap van jou dat je doorzet met de hobby topjes !!
Mvg,
Martin.
Klote maat...
Teveel automatisering, techniek en high tech gadgets gaat vroeg of laat voor problemen zorgen. Ik had dat vroeger ook, maar ben daar vanaf gestapt. Ik hou het simpel, low tech maar wel zoveel mogelijk bewezen en A- kwaliteit apparatuur.
Zo'n gyre ook. Leuk maar als je zoiets ziet en voelt dan weet je al dat dat van zo'n chinese moekiefoekie spul is. Tunze is wat dat betreft beter. Die pompen gaan probleemloos jaren lang mee. Hetzelfde geldt voor die middenklassers van led armaturen. Het is het net niet. Zitten wel high tech gadgets op maar dat gaat allemaal ten koste van de kwaliteit. Opvoerpompen ook, leuk al die energiezuinige jecod, jabao en blabla pompen die alle uit dezelfde fabriek komen maar een iets andere body hebben, zo'n pomp draait ca. 2 jaar en dan is het finito. Ik koop dan liever een minder energiezuinige pomp bijvoorbeeld een eheim die gaan 10 jaar probleemloos mee. En als je echt wat goeds wil en centen over hebt koop je een ted dragon, die gaan ook met goed onderhoud 10 jaar of meer mee.
Succes met de doorstart. Goed dat je toch weer doorgaat. Wordt vast en zeker weer een skonne bak zoals eerst.
Groet frank
Klote Bas al die tegenslagen, maar top dat je doorzet.
Na alle ellende die je hebt gehad begint het weer mooi te worden Bas topjestopjestopjes
Heel mooi en leuk om te zien, zeker ook de 2 aalgondels![]()
Welk zand heb je gebruikt? Ziet er mooi uit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.