bvansteyn
Senior Forumlid
Ziet er mooi uit dat koraaltje bas lekker vol grjaap
Kon 'm niet laten staan..
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ziet er mooi uit dat koraaltje bas lekker vol grjaap
Zeker een mooi stukje bas.
Groetjes wesley
Dat zal een prachtstuk worden als die straks goed is ingegroeid, Bas!
groet
Adri
Ik help het je hopen...heb er zelf wisselend succes mee. Maar het zijn gewoon ook hele leuke visjes!
Zal ze ongetwijfeld gaan eten als hij dit in de vorige bak ook heeft gedaan, kan wel even duren maar op een gegeven moment zie je glas annemonen minder worden.
gr. Marcel
Goed blijven voeren zodat hij geen trek krijgt in je buttons!
heb je garnalen? Bij mij heeft ie ze allemaal soldaat gemaakt... Maar daartegenover is het een superleuke vis om te houden! Ik heb een paartje en dat is heel erg leuk om te zien hoe die baltsen en eitjes leggen etc!!
Ik "mis" je erg zichtbare uitstomers. Tuurlijk nog wel iets van te zien maar hoe zou t anders moeten?
Maar.... dat was geen kritiek maar een opbouwende suggestie![]()
Deze hele leuke Vijlvissen zijn ná de glasanemonen nog steeds heel leuke vissen maar houdt hem in de gaten. Deze kunnen totaal onschuldig door je bak zweven en lekker met de pot mee eten of toch merkbaar je koraal teveel hinderen.
En een verschalende poetsgarnaal was bij mij niet veilig.
Pygo's en buttons samen houden, is en blijft een gok die je waarschijnlijk op termijn gaat verliezen. Ik ken ze niet als een echte sloper maar je buttons gaan er niet mooier van uitstaan. Blijft een keuze maar je ziet dat Tanne er ook een hele mooie (al lang) heeft zwemmen en weinig problemen. Maar kan ik me herinneren dat ook bij hem wel eens iets "verdween" door het toedoen van deze mooie vis.
Hier help ik je natuurlijk weer helemaal niet mee hé![]()
Ook deze acro heeft het flink naar zijn zin:
![]()
De Monti daarachter heeft het zwaar..die heeft een papegaaivis op bezoek gehad..
Gelukkig is het 'maar' een Monti, die herstelt lekker snel...![]()
Ik dacht dat deze soort juist van het koraal af zou blijven. Zou het met een mogelijke schaarste aan kalkalgen te maken hebben dat ie zich aan het koraal begint te vergrijpen?
Ook deze acro heeft het flink naar zijn zin:
![]()
De Monti daarachter heeft het zwaar..die heeft een papegaaivis op bezoek gehad..
Gelukkig is het 'maar' een Monti, die herstelt lekker snel...![]()
ze willen weleens een hap uit een montiplaat of een top van en acro "knippen".
maar dat is vaak uit baldadigheid.
ze slopen het niet.
Het lijkt er meer op dat het koraaltje bealgd was en dat hij de algen wilt pakken.
Doet hij dit ook bij een vers stuk koraal?
Euhm....zie nu al geen enkele glasanemoon meer. Ter vergelijk de eerdere foto waar er zeker drie zichtbaar war
Is nog vroeg om een conclusie te trekken..maar vooralsnog heeft de vijlvis hier een vliegende start! topjes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.