Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Nijkerk's rif

Erg mooi goed gelukt dacht ik zo topjes
Fijn cement van Frank als je het door hebt hoe de verhouding is, werkt het snel en perfect.

Idd prima cement...
Ik had van Frank ook nog een gebruiksaanwijzing erbij gekregen, dus misgaan kon het bijna niet. Verbazingwekkend hoe snel droog het cement is!

Re: Nijkerk's rif (RSM250)

Dat is een mooie opbouw geworden topjes.

Heey bas ziet er top uit zeg
heel mooi gelukt zo.
Ben je door al je steen heen.
Echt top gedaan.
Wanneer nu weer verder met de koralen plaatsen.

Groetjes wesley

Dank je, Wesley! Moet zeggen dat ik best tevreden ben over de opbouw! Nee, ben zeker niet door het steen heen. Heb nog een paar hele mooie platte stukken, maar daar heb ik simpelweg geen plek meer voor. In totaal heb ik nog een ton vol (plusminus 40 kg)..dus misschien ga ik nog wel wat gebruiken, maar ben bang dat het al snel te veel steen wordt.

Ach..en anders gaat het in de verkoop...kan ik er iemand anders blij mee maken! topjes

Bas je hebt er een mooie luchtige en strakke opbouw van gemaakt! Mooie ruimte voor koraal en voor je vissen!!
Als dalijk je bodem er in zit is het nog veel mooier!

Gr. Jeroen

Denk je, Jeroen! Ben idd benieuwd hoe het oogt als er straks een bodem in zit.

Thnx, Nira! Vlot het een beetje met jouw bak?

Ja denk het wel, het is nu veel gedult hebben :biggrin: en veel lezen in andere dagboeken.
Opbouw heb ik ook nog een beetje veranderd.

Hoi Bas, ziet er goed uit. Als ik naar je wensen kijk en die vergelijk met jou opbouw, ben je heel goed geslaagd. Wel spannend hoe het er straks uitziet met koraal erop.

Mooie opbouw top

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

Hey Bas ik volge je al een tijdje nu. Dat plakspul van Frank werkt goed he! Binnen 7-8minuutjes hard. En je hoeft niet bang te zijn voor schadelijke stoffen. Hooguit je ph stijgt wat. Mooie luchtige opbouw verder man. Nu snel water erin.thumbs up

Hey Bas ik volge je al een tijdje nu. Dat plakspul van Frank werkt goed he! Binnen 7-8minuutjes hard. En je hoeft niet bang te zijn voor schadelijke stoffen. Hooguit je ph stijgt wat. Mooie luchtige opbouw verder man. Nu snel water erin.thumbs up

Werkt zeker goed! Idd snel hard!

Euhm...er zit gelukkig al water in.. ;)

Dat ziet er goed uit!!! Top!! topjes

Mooi luchtige opbouw met overhang daardoor genoeg plek voor koralen en ruimte voor groei!! Goed over nagedacht!!

Back
Bovenaan