U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
mvg Joeribjelka zei:Bedankt voor de reactie. Ziet er al goed uit je bakkie,en kan alleen nog mr verbeteren met al die goede helpers hier opt forum....
Martin Bedankt voor het compliment maar zo groot is mijn kennis niet.Als ik al die kennis zie van sommige aquarianen en hun aquariums. Maar denk ook dat het aan de techniek ligt waarmee je heel veel kan bereiken. Waardoor het een kombinatie van kennis en techniek is.
Heb hier toch een opmerking bij:het is niet omdat je veel en dure techniek hebt dat je een goed draaiende bak gaat hebben!Kijk nr Martin zen bak die draait goed en heeft niet veel en dure techniek.
Luc Ja ik weet het ruim 2 maanden is nog niet zo lang. Maar vind het nog steeds
erg dat ik mijn vorige bak wegens omstandigheden heb moeten verkopen. En wat je zeg ik doe wel genieten van mijn bakje.
Zondag even MWS geweest waar ik uiteindelijk voor ging was niet voorradig.
Omdat er in mijn vorige bak 2 koralen stonden waar ik persoonlijk aan gehecht was en deze heel toevallig mijn formaatjehadden heb ik deze maar gelijk gekocht.
Fotos wel van dichtbij genomen.
Hier fotos.
manuel69 zei:nou Ria Lekker allemaal weermaar je hebt in elk geval weer even je hart gelucht
!!
Is het die mooie doopvond van un paar foto's terug?!
Nee, jij vind het lekker om gepest te worden,dan is er de lol natuurlijk snel af.zebra zei:Moet je dat nog vragen?![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.