Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

nieuwe bak

Hallo spike,

komt al goed in orde he !!!!
Maar op de foto's lijkt het wel of de lagere dieren er niet van houden dat er steentjes op liggen, want die staan precies niet open. (kan ook op dat moment zijn)
ook zie ik daar die kleine blauwe doopvond die neer ligt zitten daar geen steentjes in ???? zou ik toch eens naar zien en die steentjes proberen te verwijderen .

mvg koen

aquagek zei:
Hallo spike,

komt al goed in orde he !!!!
Maar op de foto's lijkt het wel of de lagere dieren er niet van houden dat er steentjes op liggen, want die staan precies niet open. (kan ook op dat moment zijn)
ook zie ik daar die kleine blauwe doopvond die neer ligt zitten daar geen steentjes in ???? zou ik toch eens naar zien en die steentjes proberen te verwijderen .

mvg koen
hoi,ja inderdaad begint goed te komen en die steentjes op die doopvond die blazen ze zelf wel weg zenne en iid de leders doen het nie echt goed en de steenkoralen wel raar maar waar

denk dat dit komt door die steentjes die wel op de leders liggen en op die steenkoralen niet .

dat van die steentjes weg blazen door doopvondjes weet ik niet zo toch maar goed in het oog houden

mvg koen

15 kilo steen bijgezet

lichte wijzeging in decor de rechter kant een beetje omhoog getrokken

Bijlagen

• Afbeelding 052.jpg
    Afbeelding 052.jpg
    103,6 KB · Weergaven: 26
  • Afbeelding 051.jpg
    Afbeelding 051.jpg
    131,5 KB · Weergaven: 15
  • Afbeelding 050.jpg
    Afbeelding 050.jpg
    135,7 KB · Weergaven: 33
ziet er mooi uit leuke opbouw zo

na een aanval van witte stip heb ik een aaantal vissen verloren dus nu is de kerstman geweest met een aantal nieuwe dieren hier enkele foto's

Bijlagen

• Afbeelding 001.jpg
    Afbeelding 001.jpg
    64 KB · Weergaven: 10
  • Afbeelding 018.jpg
    Afbeelding 018.jpg
    90,1 KB · Weergaven: 14
  • Afbeelding 023.jpg
    Afbeelding 023.jpg
    65,2 KB · Weergaven: 8
Ben benieuwd hoelang je die zandhapper in leven gaat houden...ze moeten het nl. hebben van levende kleine ongewervelden, ik heb hem een jaar gehad, daarna is hij overleden.

mooi bakkie. ben ook bezig met opbouw van keramiek.. hopelijk wordt ie ook zo mooi....

ArjenT zei:
Ben benieuwd hoelang je die zandhapper in leven gaat houden...ze moeten het nl. hebben van levende kleine ongewervelden, ik heb hem een jaar gehad, daarna is hij overleden.
Bij mij eten die zandhappers gewoon mee met de anderen ,droogvoer zelfs.

Back
Bovenaan