Nico F.
Senior Forumlid
Klopt Frank, ik mag zeker niet mopperen.Ondanks jouw hoger waardes staat de bak er toch top bij.
Maar we gaan toch proberen om NO3 en PO4 rustig nog wat te laten zakken.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Klopt Frank, ik mag zeker niet mopperen.Ondanks jouw hoger waardes staat de bak er toch top bij.
Met de kolonies er nog in, was het mooierKlinkt mooi Nico.
Heb je ook nog een plaatje bij het praatje?
Marc,Hou je Kh goed in de gaten want met het verwijderen van de grote kolonies gaat er het een en ander veranderen ..... het verlagen van je fosfaat met Rowaphos is er een van de lange adem ...... je buffer moet ook langzaam lager worden gemaakt ..... gebruik je nog veel Nori bladen? Daar kan je behoorlijk wat winst meemaken om deze behoorlijk te verminderen of tijdelijk helemaal te elimineren ..... je zou je groen eters ook wat wieren uit je filter kunnen geven als alternatiefNori en reefroids zijn naar mijn mening de beste fosfaatverhogers op natuurlijke manier. Ook de eerste kandidaten om te elimineren als fosfaat te hoog word.
Das een vroege kerstmanPakketje bij de LFS afgehaald. Vrijdag of zaterdag uitpakken.
Dat noemt men Sinterklaas toch?Das een vroege kerstman![]()
Korrels ook?Nori is de helft geminderd. Maar ik "moet" het nog dagelijks voeren daar mijn gele dokter na 1 jaar besloten heeft om geen spirulinavlokken meer te eten![]()
Marc ,Dat noemt men Sinterklaas toch?
Korrels ook?
PS: leuk dagboek om te lezen![]()
Gefeliciteerd manDat noemt men Sinterklaas toch?
Korrels ook?
PS: leuk dagboek om te lezen![]()
Jack, ik dacht dat de sint en de kerstman allebei nog bestondenMarc ,
Ik moet je iets vertellen...
Sinterklaas bestaat niet ....
De kerstman wel , het bewijs staat bij nico binnen...![]()
Pakketje bij de LFS afgehaald. Vrijdag of zaterdag uitpakken
Kerstboom ?Jack, ik dacht dat de sint en de kerstman allebei nog bestonden![]()
![]()
.
Ik denk dat ik niets meer krijg onder de kerstboom.
Inderdaad , en kan een pygo samen met een narvachus?Gaat die Pygo goed met de blaasjes en lobo's?
Ik heb dit zelf nooit gedurfd maar vind het echt een prachtige vis.
Luc, de pygo zwemt hier nu iets meer dan 2 maanden rond.Gaat die Pygo goed met de blaasjes en lobo's?
Ik heb dit zelf nooit gedurfd maar vind het echt een prachtige vis.
Jack,Inderdaad , en kan een pygo samen met een narvachus?
Dat is dus precies mijn gedachte... jammer vind het echt zo'n mooie visMet jouw supergrote lobo vind ik het wel een risico geval.
Niets is onmogelijk Jack, maar garanties op dit vlak gaan niet verder dan de kassa van de winkelier.Inderdaad , en kan een pygo samen met een narvachus?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.