Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

na 15 jaar zoet eindelijk zee

fdefdce14c6fdad36b0a7ca3fcae48a4.jpg
f8b089d36dbe6c1ae8c50cebd277dedc.jpg

Dank je, zelf moet ik wel wennen aan deze manier van opbouwen hopelijk zal de groei van mijn koraaltjes de bak weer verder gaan vullen.

Ha Frank,
Ik was je dagboek een beetje uit het oog verloren...maar tjonge, je bent wel bzig geweest afgelopen jaar. En tot de laatste dagen zag ik ;)
Beste wensen voor het komende jaar, en een hoop aquariumgenot gewenst!

Frode, dank je, jullie ook al het beste voor 2015. Was een druk jaar, hopelijk wordt 2015 wat rustiger. En dat de koralen maar mogen groeien.

Update, er lijkt weer wat kleur in de koralen te komen. Helaas gaat het erg langzaam, beter dan geen verandering[emoji12]

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1420740101711.jpg
    uploadfromtaptalk1420740101711.jpg
    42,7 KB · Weergaven: 54
Mooie open opzet Frank. Lekker laten vullen met die koralen. Als het groeit is het toch goed?

Dank je, hulp van riezzz gehad. Inderdaad, de groei zit er wel in en er bleekt momenteel niets.
Alleen mis ik de kleuren. Monti confusa was super groen met bruine poliepen. Nu bruine poliepen met een witte basis. Roze hystrix wordt bruin. Ik vermoed een te kort aan licht. Wat ik kan meten aan het water is allemaal goed.

Ik kijk het nog een paar weken aan en daarna ga ik licht toevoegen. [emoji41]
Heb je een idee hoe snel kleur een koraal zou moeten kleuren?

Back
Bovenaan