Aquaviewer
zeewaterforum lid
Begint erop te lijken he Hans :goed: !! Geeft bij jou de keramiek nog silicaat af ?!
Helemaal niets, maar ik heb dan ook intensief en veelvuldig gespoeld.
Nog even en ik kom je stekkenbak leeghalen
Geen NAC vanavond ?
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Begint erop te lijken he Hans :goed: !! Geeft bij jou de keramiek nog silicaat af ?!
Helemaal niets, maar ik heb dan ook intensief en veelvuldig gespoeld.
Nog even en ik kom je stekkenbak leeghalen
Geen NAC vanavond ?
Bak van Jos is ook al mooi bruin aan het kleuren....met belletjes:biggrin: !!
Ik ben er samen met Anja Hans,lekker een weekendje rustenLuc, de testkoraaltjes was meer noodzaak want in de tijdelijke bak verpieterde ze, al had ik wel verwacht dat ik e.e.a zou gaan verliezen.
Maar ook in de nieuwe bak doen ze het niet goed, de balans is er nog niet. Maar ik heb en neem de tijd.
Zie ik je op 10-10 ?
Dat worden dan zeker 2 Anja's en of het rusten wordt ???Ik ben er samen met Anja Hans,lekker een weekendje rustenhe
Ik vind de opbouw geweldig mooi, wat een mogelijkheden geeft dat keramiek!
Wanneer denk je te kunnen gaan overzetten Hans? Wacht je helemaal tot de algen verdwenen zijn of ga je beslissen aan de hand van watermetingen?
Even een fototje van een mooi felkleurig koraal (plaat) ik weet de naam niet meer maar hij komt bij Manuel vandaan. Ik heb hem vandaag overgezet in de nieuwe bak, even kijken hoe hij het gaat doen.
Als iemand de naam ?
'k ben benieuwd naar de plaatjes Hans !![]()
Ik ook Hans!! Dat je het woord foto's nog in de mond kunt nemen :biggrin: !!
tja photokes van Duitsland
zijn en goedkoop tegen de Nederlands Photokes.
Hans,zo een lief poeske voor haar kan wonderen doenHet is nog even afwachten wat me dat gaat kosten, zal ongetwijfeld van mijn aquarium budget afgaan, of ik moet het vrouwtje even lief aankijken !
Hans,zo een lief poeske voor haar kan wonderen doen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.