U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Het wil helaas niet vlotten met de losse verkoop in Belgie, in nederland is het in de betere zaken al enige tijd te koop. Misschien helpt het als je je favorite winkelier er eens naar vraagt... Het voordeel van lid worden via een club is dat je EN de club helpt en via de club zelfs inspraak hebt binnen de NBBZ, "gewone" abonnee's hebben dit niet, alleen diegenen die via een vereniging lid zijn. Beide hebben je steun hard nodig.Stephan Reyntjens zei:Neen!
Morgenavond is het clubavond bij ons, dan informeer ik even.
Wat is eigenlijk het voordeel om het blad via een club te bestellen?
Is dit artikel ergens op internet te lezen?
IK ben wel heel benieuwd nu, mocht ik kunnen, ik reed er nu ergens om.
(Zijn er trouwens verkooppunten ergens bij ons?)
Je mag dat artikel altijd eens doorsturen hoor, aboneren doe ik toch![]()
Klopt, maar de garnalen verschillen op de blauwe streep na niet veel van elkaar, het is trouwens niet de garnaal op de foto maar de P. brevicarpalis waar ik op doeldeCrocoDillon zei:Kleine delen quoten mag toch wel?Ik heb het artikel er even bij gepakt, maar kan niet vinden waar je op doelt. Ik zie wel dat er verschillende garnalensoorten symbiosepartners zijn van de tapijtannemoon, maar niet de garnaal van de foto, toch?
Met ietsje trots mag ik meedelen dat mijn Euphylia het steeds beter doet.Stephan Reyntjens zei:Vandaag klein beetje paniek, mijn tweede Euphyllia staat niet mooi.
Zoals mijn ander stuk hamerkoraal lijkt hij te reageren op het felle licht. Het linkse gedeelte en de zijkanten/onderkantjes die wat in de schaduw staan, staa wel mooi open.
Verplaatsen? Of toch wat afwachten?
Eerste foto is twee dagen geleden
[url="http://www.zeewaterforum.org/forums/editpost.php?do=editpost&p=65679#"]
[/url]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.