reeferdany
Senior Forumlid
rijmpje zei:mmmm vissticks voor ons heel lekker ja met al die smaakstoffen.
plantaardige olie zout specerijen en natuurlijke aroma,s en vergeet al die conserverings middelen niet.
ik mot het niet in me bak hebben danny!!!!
dany de volgende keer naar de markt gaan en vragen om wat rest afval van koolvis vissticks is voor 75 % uit koolvis gemaakt maar nu zonder al die toevoegingen.
roetjes raymond,
Hallo,
De fishsticks die ik gebruikte waren er natuurlijk zonder het paneermeel. En rijmpje, laat eens wat diepvriesvoer ontdooien en wat stukjes fishsticks. Ga hierna eens het fosfaatgehalte van dit dooiwater meten en zeg me dan wat je liefste in het water hebt? Smaakstoffen in de gewone fishsticks?? Zou me echt verwonderen. De vitaminen kwamen gewon van bij de apotheek. Het was een klein flesje wat ze in die tijd aan baby's gaven, maar moet je spijtig genoeg de naam schuldig blijven. Er zijn nu wel andere goede of zelfs betere vitaminen preparaten ( speciaal voor zeewater ) in de handel. Ik kan je wel zeggen dat mijn anemoon met dit voedsel in korte tijd uitgroeide van de grootte van een ondertasje naar een prachtig dier groter dan een eetbord.
Groeten,
Dany