U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dankjewel!Prachtige bak man![]()
Veel dank! Ben er ook blij meeDat staat er heel netjes bij!![]()

Je bak ziet er prima uit.Alles groeit gestaag verder, ga binnenkort ook weer een icp test de deur uit sturen, en verder heb ik afgelopen maand een nieuwe aanwinst binnen, deze gonio, en per abuis de cyphastrea meteor shower weer teruggekregen die ik vroeger ook had
Bekijk bijlage 640759
Bekijk bijlage 640758Bekijk bijlage 640760
Verder ben ik niet helemaal tevreden over mijn scape en zit ik te overwegen om de hele linker en midden deel aan te pakken en iets nieuws te maken.
Ik ken dat gevoelals het maar eens begonnen kribbelen....... dat laat je nooit meer los
in ieder geval uit mijn persoonlijk ervaring. Als ik naar de foto's kijk dan zie ik niks mis met jouw scape maar jij had jouw visie in jouw hoofd al langer verder gezien denk ik. Ik wens dan veel inspiratie en succes en ben erg benieuwd

Thanks!Ziet er gaaf uit man! Mooie bak. Ben benieuwd hoe het nu is na je wijzigingen in de bak.

Haha gelukkig/helaas wel xDNog meer plek voor koraal![]()
Wat een mooie goniopora heb je gekocht, waar komt deze vandaan? Je hebt sowieso een mooie gonio collectieAlles groeit gestaag verder, ga binnenkort ook weer een icp test de deur uit sturen, en verder heb ik afgelopen maand een nieuwe aanwinst binnen, deze gonio, en per abuis de cyphastrea meteor shower weer teruggekregen die ik vroeger ook had
Bekijk bijlage 640759
Bekijk bijlage 640758Bekijk bijlage 640760
Verder ben ik niet helemaal tevreden over mijn scape en zit ik te overwegen om de hele linker en midden deel aan te pakken en iets nieuws te maken.
Veel dank! Ik stuur je wel een pb met waar hij vandaan komtWat een mooie goniopora heb je gekocht, waar komt deze vandaan? Je hebt sowieso een mooie gonio collectie
Thanks!Mooi geworden, complimenten. Alleen je zand oogt wat bruin/vies. Ik denk dat als je de bodem een keer vervangt met nieuw wit zand dat alles er dan nog mooier uitspringt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.