Afgelopen drie dagen was het een heus koraal avontuur. Afgelopen donderdag zijn een buddy en ik langs
@basonder14 geweest om zijn eye opener van een aquarium, filterkamer en stekkenbak te bekijken (die heb ik altijd al in het echt willen zien). Dat was echt heel gezellig! Dit was eigenlijk ook wel een voorproefje van wat vrijdag ons te wachten stond.
Afgelopen vrijdag stond het namelijk in de planning om naar Herderen in België te gaan (waar wij bij iemand thuis langs gingen om koralen die wij hadden gereserveerd op te halen). Nu wij toch zo ver moesten hadden wij bedacht dat het ook een leuk idee was om daar echt een heuse koralen dag van te maken en langs Ocean&Lake, Reef Corner en bij iemand anders thuis met een mega stekkenbak te gaan. Wij waren er nooit geweest en wouden die winkels heel graag eens bekijken. Wat het ook echt beter maakte was dat wij langs
@Robert58 mochten om zijn bak te zien (en een stylophora en montipora op te halen). Dit was ook echt een bak om naar te kwijlen hoe mooi, en de tussenstop echt de moeite waard! Nogmaals dank dat wij langs mochten komen!
Dit duurde natuurlijk allemaal langer dan gepland en waren pas ver na middernacht terug in Delft, dus vandaag was vooral de grote puzzeldag waar ik welk koraal ging neerzetten. Dit is het (voorlopig) geworden:
Bekijk bijlage 631504Bekijk bijlage 631505Bekijk bijlage 631506Bekijk bijlage 631507Bekijk bijlage 631508Bekijk bijlage 631509Bekijk bijlage 631510