Alex Veldt
Senior Forumlid
Heel mooi Luc, daar ga je echt van genieten en profiteren.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
DIY LED's denk ik.Nou, in dat geval kan ik denk ik al raden wat de verlichting wordt. :biggrin:
achterkant van ruimte na tegelen
![]()
Bedankt!Hele nette ruimte geworden. Ik zie mogelijkheden
Nee dat gaat er nooit komen.. veel te veel gedoe... Ruimte blijft puur voor de hobby (en op zijn hoogst wat onderzoek)Luc's stekkenshopke
Dat zier er strak uit[emoji1362]
Nou, in dat geval kan ik denk ik al raden wat de verlichting wordt. :biggrin:
Jazeker!Heel mooi Luc, daar ga je echt van genieten en profiteren.
Dat is het hele doel van de ruimte... Onderhoud moet minder tijd en rompslomp gaan kosten.Mooi, dat zal je veel gebruiksgemak opleveren...
exact ZelfbouwDIY LED's denk ik.![]()
Nog nooit over nagedacht, maar je hebt helemaal gelijk... dat zou nog netter zijn.Lekker bezig! Wordt een mooi project
Wel jammer dat je je tegels niet uitgelijnd hebt evenredig...zonde van dat smalle strookje tegels (links)
Nou... zo heb ik zelf ook jaren gewerkt... gaat prima. Dit zal wel iets handiger worden.Dat is nog eens een superruimte zo!
Zit ik onder mijn aquarium op de grond te werken als ik bij de sump moet zijn...Wat een verschil!
Nog nooit over nagedacht, maar je hebt helemaal gelijk... dat zou nog netter zijn.
Voor een werkruimte is het prima zoJa sorry komt door mijn werk
Ik hoop niet dat ik je op iets gewezen hebt waar je nu constant op gaat letten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.