Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

LARA's RIF ARENA

OP
LALA

LALA

Senior Forumlid
Gisteren had ik weer lijm thuis en heb dat pilaartje nog met roze variant lijm verstevigd. Verder ook alvast Acanthastrea gelijmd op dat plekje waar ik eerder roze Lobo had. Die moest ook naar de kaper, daarna heb ik 2 overgebleven koppen op een pilaartje vast gelijmd en liet in de stekkenbak de lijm uit te drogen, daarna in hoofdbak terug op zijn nieuwe plek. Algemene foto komt nog, nu nog die linkerhoek. Hoe het nu er bij staat.
DSC07778.JPGDSC07779.JPGDSC07780.JPGDSC07781.JPGDSC07782.JPGDSC07783.JPG

Robert58

Senior Forumlid
Ziet er goed uit!

1j2a3a4p

ZeewaterForum lid
Mooi hoor
De stekjes van jou doen het goed , hoop dat mijn bak er ook zo uit gaat zien, zal nog even geduld moeten hebben .

OP
LALA

LALA

Senior Forumlid
Mooi hoor
De stekjes van jou doen het goed , hoop dat mijn bak er ook zo uit gaat zien, zal nog even geduld moeten hebben .
Dat is altijd erg fijn te horen dat mijn stekken het goed doen:giggle: Dank je wel!(y)gedoeld en liefde doen al wonderen;) de rest tijd zelf....

Jan de bal

Senior Forumlid
Deze bak hoort bij de top bakken .
Ongelofelijk hoe mooi jou koraal er bij staat.
Top 👍👍👍

OP
LALA

LALA

Senior Forumlid
Hoi lala even he dagboek door gespitst maar je heb echt een super mooi rif... wat een mooie hobby he😊
Dank je wel Stefan! De rif is sinds eergisteren weer een beetje anders, ;)maar op dit moment nog niet helemaal klaar....... ben het er mee eens, super boeiende hobby hebben wij, laat ons niet langer met rust:LOL:

OP
LALA

LALA

Senior Forumlid
Ik heb idd iemand van die familie denk ik... Hij staat ergens op de foto's in mijn dagboek. Ik probeerde laatste dagen nog een portret van hem te nemen maar hij wilde niet mee werken:(

OP
LALA

LALA

Senior Forumlid
Niet zo dat ik echt van plan was zo veel te verbouwen...het begon allemaal met een klein dingetje...:oops: zoals ook meestal:ROFLMAO:
Die Lobo wilde ik van die plek weg doen want hij is al drie keer groter geworden en had van een kant geen ruimte meer. Verder ook gele Porites kon ik niet meer stekken want hij is van de voet te veel los gegaan, dus ik was namelijk van plan die plek te verstevigen. Die bovenste steen was makkelijk ff uit de bak doen want hij is nooit met de andere stenen samen gelijmd geweest, maar hing gewoon. Maar toen merkte ik dat de rechtse rif constructie niet zo goed te vertrouwen is... blijkbaar van de koraalgroei is de balans veranderd of gewoon van de tijd... gelijmde plekken zijn een beetje los uit elkaar gegaan.... dan moest ik het gewoon vanaf de basis weer helemaal goed maken natuurlijk
DSC07845.JPG:ROFLMAO:DSC07846.JPG

Bovenaan