Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

LARA's RIF ARENA

OP
LALA

LALA

Senior Forumlid
DSC07850.JPG Natuurlijk dezelfde avond nog is de basis netjes gemaakt en zo kon het overnachten... De stenen zijn nu anders gedraaid! Horrida Acro moest ik nog nieuwe plaats geven, gele Porites tweede stuk gaat samen met de andere staan, de grote steen op de bodem gaat naar de linkerkant en verder nog andere kleinere aanpassingen... Maar stap voor stap...

OP
LALA

LALA

Senior Forumlid
met die grote platte steen op de bodem was het beetje langer uitzoeken naar een perfecte variant want het moest met die Gobbi een goede compromis sluiten anders mag van hem die mooie steen met prachtige en zeldzame oren simpel begraven worden:cautious:

DSC07851.JPGDSC07852.JPGDSC07854.JPGDSC07855.JPGDSC07856.JPG
Zo vond ik op zich niet verkeerd....

Bijlagen

Goby

Senior Forumlid
Ik blijf de diversiteit aan lagere dieren in je bak echt schitterend vinden. Alles ziet er ook zo enorm gezond uit. Werkelijk een héél mooi aquarium!

Robert58

Senior Forumlid
Wat een prachtige kleurencombinaties op de foto's.
Als ik mijn nieuwe bak heb staan, kom ik zeker een keer richting Den Haag om jouw bak te bekijken en om koraaltjes te scoren.

Laatst bewerkt:
OP
LALA

LALA

Senior Forumlid
Wat een prachtige kleurencombinaties op de foto's.
Als ik mijn nieuwe bak heb staan, kom ik zeker een keer richting Den Haag om jouw bak te bekijken en om koraaltjes te scoren.
Dank je wel Robert! Nog niet lang meer te wachten toch;)

Bovenaan