Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

LARA's RIF ARENA

OP
LALA

LALA

Senior Forumlid
Heel mooi weer !!! Vissen hebben door die gangetjes ook weer nieuw plekjes te ontdekken
Dank je wel! ze zijn hier gelukkig al gewend aan mijn hand in de bak, en tja als je jaren in dezelfde bak moet zitten, dan is het misschien idd niet erg om af en toe andere kamers te mogen krijgen...( naar mijn logica ):rolleyes: Vooral Lippi's vinden dat direct leuk als ik met de stenen/koralen bezig ben komen ze gelijk onderzoeken naar iets lekkers levend:p

Harold79

Senior Forumlid
Dank je wel! ze zijn hier gelukkig al gewend aan mijn hand in de bak, en tja als je jaren in dezelfde bak moet zitten, dan is het misschien idd niet erg om af en toe andere kamers te mogen krijgen...( naar mijn logica ):rolleyes: Vooral Lippi's vinden dat direct leuk als ik met de stenen/koralen bezig ben komen ze gelijk onderzoeken naar iets lekkers levend:p
Geen last (meer) van je handen als je zo vaak met je handen in de bak bezig bent?

OP
LALA

LALA

Senior Forumlid
gek is het soms ook: dacht ik onlangs nog "nu alles naar mijn zin toch, zal ik voorlopig niks meer doen, niks veranderen in ieder geval", dan zie ik volgende dag gelijk toevallig dat er een gevecht is begonnen tussen twee Acro's. Beide bekleden graag van de voet en toen ze in aanraking met elkaar op de grens zijn gekomen begon Spathulata snel te winnen, dus moest ik snel in actie komen en Strawberry andere plaats geven, anders zonde voor prachtig koraal. Hier is het resultaat
DSC07519.JPGDSC07520.JPGDSC07521.JPG
eerst stonden twee stekjes Strawberry achter die Spatulata

moeke bina

Junior Lid
Bij mij zijn het men poetsgarnalen en blennie die zo tam zijn, ze komen gewoon op men handen zitten als ik in de bak bezig ben, denk zelfs dat de blennie met mijn kat 'speelt'. Die zit soms tegen bak aan te kijken, dan komt hij ook tegen het raam op en neer zwemmen, anders zit hij meestal op of tussen de rotsen met enkel Kobe uit. 🤣🤣🤣🤣

OP
LALA

LALA

Senior Forumlid
Bij mij zijn het men poetsgarnalen en blennie die zo tam zijn, ze komen gewoon op men handen zitten als ik in de bak bezig ben, denk zelfs dat de blennie met mijn kat 'speelt'. Die zit soms tegen bak aan te kijken, dan komt hij ook tegen het raam op en neer zwemmen, anders zit hij meestal op of tussen de rotsen met enkel Kobe uit. 🤣🤣🤣🤣
Jouw kat deelt de hobby dus met jou mee:D Gezellig! Als hij maar niet aan de andere hobby begint (vissen) .....:unsure:

R. Ladage

Junior Lid
Hey Lara bedankt voor de gastvrijheid gisteravond.
Ik ben 17 koralen rijker die ik een mooi plekje heb gegeven. Ik houd ze de komende tijd in de gaten en hoop dat ze het net zo naar hun zin hebben als in jouw bak :)

OP
LALA

LALA

Senior Forumlid
Idd gelukkig! Ik en mijn dochter zijn erg blij dat het goed met hem is gegaan en hij wordt steeds dikker. Je weet het nooit natuurlijk voor 100% zeker als in zulke conditie hoe het was... Hij kreeg toen zelfs een zeer aparte naam vanwege zijn magerheid. Anor ( van anorexia ). ben blij dat nu mogen wij met een lachje hem zo noemen. Wij houden van hem:giggle:

OP
LALA

LALA

Senior Forumlid
het moest hier in hoofdbak weer iets gedaan worden. Een Acro groeide steeds dichter naar gele Porites en moest ik weer een keus gaan maken: of Porites vandaar weg of Acro beetje afknippen. Lastige plek was dat sowieso en deze soort Acro is super dik (duimdik!) en vooral op de voet waar ik nieuwe takken moest afknippen. Per ongeluk was ook een van die twee grote takken afgebroken. Maar niks slecht zonder goed toch als positief blijven. ik heb snel een plekje vrij gemaakt naast de overgebleven taak. Ik had al langer daar tussen een pilaartje met de stam van rode Formosa. Het grootste deel van Formosa kreeg al langer een nieuwe plaats, dus had ik dat pilaartje al langer ook niet echt nodig en vond het niet erg hem afbreken (weer iets voor de stekkenbak;))
DSC07677.JPGDSC07678.JPGDSC07679.JPG

Niet zonder trucjes weer:ROFLMAO:

Bovenaan