Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spijtig om te horen van je slechte ervaring. Al een geluk heb je teminste toch gerechtigheid gehad. En je geld en schades vergoed.

Verklaard waarom Nick geen buffer heeft mss te veel zaken als dit verloren.

Ben wel benieuwd met wat hij dan op vivarium wil gaan staan .... 🤔
Dat vraag ik me ook echt af. Met al die geweigerde bakken mss 😂.
Mag je niet een protest doen op vivarium en een paar borden bij hem op de plaats zetten met geprinte waargebeurde verhalen.
En waarschuwings tekens.

Inderdaad ik zie het bizar, eigenlijk zou Jan hem een ipban moeten geven zodat hij ontwikkelingen hier niet meer kan volgen.

een Joodse gezegde luidt “ hou je vijanden dichtbij je dan kun je ze in de gaten houden” daarvan maakt hij hier in zijn voordeel gebruik.
Via een proxy server kom je er dan gewoon weer op helaas....

Wat denk je van boks handschoenen 🤣
Vivarium met oplichters op de stands ? Is toch geen reclame ?
Ik zou bv niet naar het vivarium gaan als ik weet dat zij oplichters toe laten .wil daar graag lopen met het idee dat ik daar dus wel veilig wat kan kopen !
Wellicht dit verhaal met alle kleuren aan het vivarium mailen ,waarschijnlijk betaalt nick daar ook niets !!

Klopt. Nick was gisteravond om middernacht nog online om mee te lezen. Gewoon dat hele ip adres bannen inclusies de users Nick en Ilse. Weg met die oplichters!!!

We kunnen overigens ook nog een mooi stuk publiseren in de krant van Laren. Laarder Courant.nl houdt u elke dag op de hoogte van het laatste nieuws uit Blaricum Eemnes Laren. En dit is toch wel nieuws wat de mensen uit zijn nabije omgeving moeten weten. Helaas geen vrolijk of positief nieuws. Maar wel waargebeurt nieuws met feiten en achtergronden. Laat zijn omgeving maar eens weten wat daar allemaal gebeurt!
Als je zoiets wilt, (wat wel een zeeeer goed idee is) zul je wel echt met bijv. @Sweetlake in contact moeten komen zodat je echt bewijs kan laten zien. Verwacht niet dat een krand naar hun zegge “roddels” laat publiceren. Maar al met al is het wel een goed idee!

Dat klopt maar daar is enig denkwerk voor nodig dat ontbreekt bij hem
Klopt de arme jongen heeft maar 1 hersencel zijn ouders waren al heel blij dat hij net zindelijk is 😂

Jongens kom op nou , wat hij allemaal fout gedaan heeft is niet mooi .
Maar laten wij het wel netjes houden beledigingen van deze aard moeten we ons niet toe verlagen .
Helemaal mee eens, Al kan ik mij goed voorstellen dat in de emotie na het laatste verhaal je soms toch dingen neerzet die achteraf mischien minder verstandig waren.

Ik heb bewust na het lezen even helemaal nergens op gereageerd. ( Zou waarschijnlijk alle censuur criteria geraakt hebben ).

En nog steeds geef ik maar even mijn mening er niet over:censored:

Toch ben ik wel benieuwd wat Nick nu van zulke rechtszaken leert. .....Normaal gesproken stoot de ezel zich niet 2 keer aan de zelfde steen........
Al verwacht ik dat hij inmiddel vol zit met bulten, blauwe plekken en schrammen van diezelfde steen. je zou toch zeggen dat er eens een lampje moet gaan branden

Jongens kom op nou , wat hij allemaal fout gedaan heeft is niet mooi .
Maar laten wij het wel netjes houden beledigingen van deze aard moeten we ons niet toe verlagen .
Hij mag dus alles doen mensen belazeren oplichten uitschelden bedreigen ect ect en jij wil hem beschermen ??? Daar wordt ik dus foxwild van 😁

Volgens mij gaat het niet om beschermen, maar om je eigen normen en waardes. Het schelden en beledigen voegt namelijk helemaal niets toe in de hele discussie.
Klopt maar lucht wel op

Klopt maar lucht wel op
Haha jaa het lucht wel op. Maar eigenlijk moeten wij ons niet zo laag laten zinken als Nick&Co. Hij is juist alles wat je niet wil zijn. Oplichter, uitschot, kansloos, bedrieger, aso en schoolverlater. Maar daar moeten wij natuurlijk wel boven blijven staan als nette aquarium vrienden. Wij proberen alleen onze mede forumleden te behoeden voor dit soort gespuis. Niet meer en niet minder. 🐟🐠🐡

We verlagen ons ook niet tot zijn soort , wij willen dat hij er mee stopt om mensen op deze manier op te lichten.
Dat we er dan wat harde feiten op los laten hoort er eenmaal bij, want deze ezel stoot zich wel 10 keer aan dezelfde steen.

Het is een pannenkoek eerste klas, er zit niets van spijt in zijn woorden hier op het forum.
Praat alsof de hele wereld schuld is maar hij niet.
Ik ben er voor om voor goed zijn zaak te sluiten, dit moet ophouden en geen woorden meer aan vuil maken.
Dit moeten we samen groot uitpakken in heel de media en het liefst op tv bekent maken.
Hij verdient niet beter 🤬

We verlagen ons ook niet tot zijn soort , wij willen dat hij er mee stopt om mensen op deze manier op te lichten.
Dat we er dan wat harde feiten op los laten hoort er eenmaal bij, want deze ezel stoot zich wel 10 keer aan dezelfde steen.
Je daad kracht bij zetten door schelden en beledigen werkt averechts. Dit past niet bij de normen en waarden van een keurig forum als dit. Mensen nemen het onderwerp daardoor minder serieus. Het komt dan eerder over als een forumvriendjes hetze tegen Nick, dit mag niet de bedoeling zijn.
Door netjes en correct te blijven, maar wel te zeggen waar het op staat, komt de boodschap veel beter binnen.

Laatst bewerkt:
Wel een beetje met Armin en Wouter eens.
Een buitenstaander die via de google reviews op dit forum komt lezen, en het Tweakers topic in de toekomst mogelijk niet meer kan lezen, zou als het uit de hand loopt hier wel eens een ander beeld kunnen krijgen als wat juist de bedoeling is.

En laat het nou ook geen hoofdpijn topic worden voor de Moderator. Ik kan me zo voorstellen, dat in dit topic berichten verwijderen het laatste is waar die zin in heeft.

En dit is niet om het nou voor Nick op te nemen... eigenlijk verdiend hij dit wel gewoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan