Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat vind ik toch vreemd.

Immers betaal je aan om zekerheid te hebben.
Als een degelijk product op het laatste moment wordt afgeblazen, dan kan de verkopende partij dit inhouden.
Maar wanneer het product totaal niet degelijk is en niet voldoet aan de gestelde eisen (of wordt niet binnen de gestelde termijn opgeleverd), dan is de leverende partij in gebreke en heeft de consument het recht op volledige teruggaaf.

Al eens gedacht om de consumentenbond, rechtsbijstand, Kassa, Opgelicht of iets van zulks in te schakelen?
Dat is inderdaad zo en zelfs Europees geregeld je kunt je beroepen op productaansprakelijkheid. Wanneer je hem in gebreke stelt en gemotiveerd aangeeft dat hij een ondeugdelijk product levert dan mag je van de koop afzien met volledige terugbetaling van de vooruit betaalde kosten. Je moet de verkopende partij wel in de gelegenheid stellen om alsnog een deugdelijk product af te leveren maar heb je daar na alles nog zin in dat begrijp ik ook

Mooi he?
Ik denk dat ik mijn bak ga cancellen en bij hem ga bestellen...
Als je zou zeggen die bak is 50 jaar oud dan zou je het direct geloven maar nee hoor hagelnieuw uit de Nick-factory en vol trots on line gezet

haha ja doe dat Patrick en dan met jouw stoere uiterlijk elke week even langsgaan of alles precies volgens plan verloopt

Als je zou zeggen die bak is 50 jaar oud dan zou je het direct geloven maar nee hoor hagelnieuw uit de Nick-factory en vol trots on line gezet

haha ja doe dat Patrick en dan met jouw stoere uiterlijk elke week even langsgaan of alles precies volgens plan verloopt
.. met een paar vriendjes... 🤪 :ROFLMAO:

Haha voordat je iemand met succes voor laster aan kunt klagen is veel meer nodig, ik lees wel dat hij daar te pas en onpas mee dreigt maar een klacht melden is natuurlijk geen laster, mensen voor hem waarschuwen misschien wel maar hij komt in geen geval achter je gegevens dus wanen wij ons in de anonimiteit althans als je niet met naam en toenaam hier je account hebt mijn voornaam klopt maar mijn achternaam “oosterhof” is uiteraard fictief
Hahaha mijn naam Jan de bal kan ook zomaar eens niet kloppen😊😊

Ook al meubels? Als ik hem google zie ik een paardenfokkerij op dit adres? Whaha. Moet niet gekker worden!!
Op mp heeft hij ook een stelletje kuikens op zijn naam te koop staan haha.

Dit staat op een zoetwaterforum 😂😂😂

Hallo,

Ik moet misschien een aquarium van 160x60x60 maken. De eventuele koper wil dat ik er een zeeaquarium van maken. Ikzelf heb alleen zoetwater aquaria en heb geen flauw idee waar ik moet beginnen wat betreft verlichting sump en dergelijke. Wie kan mij wat advies geven over de techniek in dit aquarium?

Laatst bewerkt:
Dit plaatste hij op een zoetwaterforum 😂😂😂

Hallo,

Ik moet misschien een aquarium van 160x60x60 maken. De eventuele koper wil dat ik er een zeeaquarium van maken. Ikzelf heb alleen zoetwater aquaria en heb geen flauw idee waar ik moet beginnen wat betreft verlichting sump en dergelijke. Wie kan mij wat advies geven over de techniek in dit aquarium?

Nick Klomphaar
Maar serieus!!! Dit kan toch niet waar zijn!! Hoe bestaat het dat deze jongen nog steeds aquariums maakt en verkoopt?! Deze oplichting moet toch gewoon stoppen?!

Maar serieus!!! Dit kan toch niet waar zijn!! Hoe bestaat het dat deze jongen nog steeds aquariums maakt en verkoopt?! Deze oplichting moet toch gewoon stoppen?!
Moet je zn naam eens door Google halen.
Heb je wel een paar avondjes leuke verhaaltjes te lezen.
Druk baasje, maar elk topic begint een soort van " ik wil dit maar ik geen flauw idee hoe"

Dus...eigenlijk kan je zeggen dat deze Nick de boel oplicht?
Maar dan wel mensen lastig vallen per pb met berichten dat hij niet als oplichter genoemd wil worden..

Ik weet nog wel wat trucjes om z'n google stats wat ongewenste boost te geven.. zal ze niet posten, voor je het weet wordt het opruiing genoemd..

Dus...eigenlijk kan je zeggen dat deze Nick de boel oplicht?
Maar dan wel mensen lastig vallen per pb met berichten dat hij niet als oplichter genoemd wil worden..

Ik weet nog wel wat trucjes om z'n google stats wat ongewenste boost te geven.. zal ze niet posten, voor je het weet wordt het opruiing genoemd..

kijk Patrick wij doen niets fout. Als hij zonder bronvermelding foto’s op een zakelijke plaatst dan schend hij daarmee het auteursrecht, dat doet hij zelf, ik laat alleen zien dat ik dit kan herleiden en kom met feiten

En ik vind ook als je zo stoer bent om 2 gewaardeerde leden hier pootje te lichten je ook niet moet gaan huilen als je hier binnenste buiten wordt gekeerd.

Opruiing is alleen van toepassing als volgt:

indien je het volgende doet: opruien tot een strafbaar feit of tot gewelddadig optreden tegen het openbaar gezag, dat is hier niet van toepassing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan