Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Kitwerk met lucht - Nick's aquaria

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zolang mensen bij dit topic terecht komen is dat geen goede reclame.
Als ik nu een starter zou zijn in de aquariumhobby zou ik blij zijn als ik dit topic gelezen had.

Wel als jij weer aandacht gaat geven
Dus als ik zeg dat je bij de bakker op de hoek geen brood moet halen omdat het daar niet vers is en de muizen door de bakkerij lopen, dan wordt dit jouw favoriete bakker?

negatieve aandacht is ook aandacht werkt alleen voor multinationals, niet voor eenmanszaakjes. Die zijn zo kapot door negatieve reclame..

Wij zeggen altijd uit het zicht uit het hart. Als er idd geen aandacht meer word gegeven. Zal het snel genoeg vergeten zijn. Zeker met de naam verrandering en nu dat al de andere reviews enzo verder verwijderd zijn.
Dan denk ik zonder deze aandacht er veel starters hier terug de dupe van worden.

Reclame en recensies fabriceert deze knul zelf wel. Als er iemand na het lezen van (een deel) van dit topic nog een aankoop doet bij deze aanbieder, dan kan deze persoon a: niet lezen of b: logisch redeneren of c: beide. Die zal dan ook niet te redden zijn, resistance is futile.

negatieve publiciteit zorgt voor meer aandacht dat is een feit maar de vraag is of deze negatieve publiciteit voldoende is om mogelijke negatieve effecten teniet te doen, ik denk ik dit geval niet.
negatieve publiciteit kun je uitsluitend permiteren als daar wat positiefs tegenover staat.

Voorbeeld:
een terugroepactie van een groot automerk, kreeg onbedoeld heel veel negatieve aandacht, maar dit werkte juist in het voordeel er werden beduidend meer auto’s verkocht. Dit principe werkt alleen als er iets positiefs tegenover staat (gratis terugroepactie met goede garanties)

in het geval van Nick is het negatieve aandacht over iets wat toch al negatief is dit werkt juist niet in zijn voordeel mensen zullen na het lezen van dit topic niets kopen

negatieve publiciteit zorgt voor meer aandacht dat is een feit maar de vraag is of deze negatieve publiciteit voldoende is om mogelijke negatieve effecten teniet te doen, ik denk ik dit geval niet.
negatieve publiciteit kun je uitsluitend permiteren als daar wat positiefs tegenover staat.

Voorbeeld:
een terugroepactie van een groot automerk, kreeg onbedoeld heel veel negatieve aandacht, maar dit werkte juist in het voordeel er werden beduidend meer auto’s verkocht. Dit principe werkt alleen als er iets positiefs tegenover staat (gratis terugroepactie met goede garanties)

in het geval van Nick is het negatieve aandacht over iets wat toch al negatief is dit werkt juist niet in zijn voordeel mensen zullen na het lezen van dit topic niets kopen
Perfecte verwoording, vandaar dat ik al zei dat hij bekend blijft, nu nog berucht hahaha

Beste iedereen,

Het klopt inderdaad dat ik onder een andere naam verder ga, ik wil alles wat er gebeurt is namelijk graag achter mij laten en me weer focussen op mijn bedrijf. Uiteraard ga ik alles wat mis is gegaan en alle kritiek welke ik heb ontvangen meenemen in de toekomst en ik zal er alles aan doen om zowel de kwaliteit als de service te blijven verbeteren (onder andere nieuwe voorwaarden welke momenteel geschreven worden en een betere communicatie richting de klant) omdat men op het forum nog niet overtuigd is wil ik graag een kosteloos aquarium aanbieden aan een van de forumleden (eventueel inclusief meubel en dergelijke) mochten er leden zijn die hier interesse in hebben dan kunnen die mij per mail bereiken op nicksaquaria@hotmail.com. Ik hoop dat ik met deze oplossing toch wat vertrouwen terug kan winnen en dat ik zo weer verder kan met mijn bedrijf.

Als je toch reageert , geef dan eens aan hoe je de bestaande klachten opgelost hebt…..

Beste iedereen,

Het klopt inderdaad dat ik onder een andere naam verder ga, ik wil alles wat er gebeurt is namelijk graag achter mij laten en me weer focussen op mijn bedrijf. Uiteraard ga ik alles wat mis is gegaan en alle kritiek welke ik heb ontvangen meenemen in de toekomst en ik zal er alles aan doen om zowel de kwaliteit als de service te blijven verbeteren (onder andere nieuwe voorwaarden welke momenteel geschreven worden en een betere communicatie richting de klant) omdat men op het forum nog niet overtuigd is wil ik graag een kosteloos aquarium aanbieden aan een van de forumleden (eventueel inclusief meubel en dergelijke) mochten er leden zijn die hier interesse in hebben dan kunnen die mij per mail bereiken op nicksaquaria@hotmail.com. Ik hoop dat ik met deze oplossing toch wat vertrouwen terug kan winnen en dat ik zo weer verder kan met mijn bedrijf.
Ik denk dat de mensen hier vrolijker worden als je de geleden schade bij de gedupeerden vergoed, plus een beetje extra voor alle ellende die ze hebben moeten doorstaan...

Sommige zitten nog steeds te wachten op een brief van je advocaat , want dreigementen horen we maar al te vaak.
Deze mensen blijven gedupeerden zoeken om het dossier zo compleet mogelijk te krijgen.

je hebt eerder hier je excuses aangeboden en beterschap beloofd maar vervolgens zie ik mijn review van aqualife gekopieerd zijn en onder jouw recensies staan.
Dat is toch wel een grote misstap van degene die deze geplaatst heeft.

Reclame en recensies fabriceert deze knul zelf wel. Als er iemand na het lezen van (een deel) van dit topic nog een aankoop doet bij deze aanbieder, dan kan deze persoon a: niet lezen of b: logisch redeneren of c: beide. Die zal dan ook niet te redden zijn, resistance is futile.

Beste iedereen,

Niet gelijk allemaal negatief reageren , dit lijkt me een goed begin.
Vergeet niet dat dit ook iemands brood is en dat er ook families achter zitten die ook afhankelijk zijn van een inkomen , zij het een sneetje brood liefst met beleg.
Dus geef 'm het voordeel van de twijfel , de tijd zal 't leren.
Grtz jack

En excuses aan onze beheerder ……
Juist!!! Eerst excuses voor onze beheerder. Excuses voor het lastigvallen van gewaardeerde leden, excuses voor de grote mond keer op keer, excuses voor de bedreigingen. Denk aan dreigen met advocaten, denk aan dreigen om met vrienden langs iemands huis te gaan. Excuses aan de personen die al schade hebben gehad. Excuses voor de leden die door jou gestopt zijn met deze mooie hobbie. En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

ik denk dat echt niemand op dit moment zit te wachten op een gratis aquarium. En ik denk ook dat het wijzigen van je bedrijfsnaam niet veel zal gaan uithalen. Zoek eerst gewoon een hobby die je wel kan. En ga eerst eens in de leer bij een echt erkend bedrijf waar je leert hoe je een bedrijf runt en hoe je met klanten moet omgaan.

Vergeet niet dat dit ook iemands brood is en dat er ook families achter zitten die ook afhankelijk zijn van een inkomen , zij het een sneetje brood liefst met beleg.
Grtz jack
Ik zou heel graag positief willen reageren, maar ben zo bang dat het gratis aquarium weer een bak is die door een klant is geweigerd en waar hij hier een wit voetje mee probeert te halen..

Grtz jack
Ok fair enough. Maar gratis of 2 ruggen, mijn volgende bak wordt een aquaja.

Ik zou heel graag positief willen reageren, maar ben zo bang dat het gratis aquarium weer een bak is die door een klant is geweigerd en waar hij hier een wit voetje mee probeert te halen..
Idd. Precies dit!! Krijg je een scheve afgedankte bak vol kitklodders die binnen notime gaat lekken. Ik denk zelf dat er nog tientallen gedupeerden zijn die nog niet afweten van dit forum, maar wel flink bedonderd of bedreigd zijn. En dat meneer Nick daarom eerst snel een wit voetje wil halen. Trap ik in ieder geval niet in…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan