Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Jack’s Tank

Helemaal top, ik ben benieuwd wat er nog bijkomt.

Mooi Jack....ben benieuwd volgende week....gaat zeker goed komen met die kleurtjes
van die gasten F &F uit Wassenaar.....

Bedankt mannen :o , ik heb al een sneak previeuw gehad van de stukken en het ziet er fantastisch uit.
Straks de stekken ophalen en nog wat andere stekken die afkomstig zijn uit eigen kweek van de beide heren uit wassenaar.
Volgens mij begint deze uit de hand gelopen zeewaterhobby flink op een verslaving te lijken , of het moet normaal zijn dat je zaterdagochtend om 5 uur je dagboek zit bij te werken en het liefst daar in Wassenaar voor de deur gaat leggen tot ze open zijn....:p
Grtz Jack

Haha...er zijn er meer hoor met zo'n verslaving
En dat je al zo vroeg bezig bent heeft net gezonde spanning te maken voor het plakken van de snoepkleurtjes straks[emoji3]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Foto's....graag...:confused:

Foto's....graag...:confused:

Camera was voor een beurtje bij de fotograaf , ook heb ik een geelfilter gerocheld om het overtollige blauw weg te filteren.
Het is nog wel even wennen , de foto's komen er nog niet uit zoals ik ze zou willen.....:p

017.jpg 026.jpg

027.jpg 028.jpg

031.jpg 033.jpg

036.jpg 038.jpg

039.jpg

Bij de laatste foto begint 't aardig te lukken , nu moet ik nog wat in de camera veranderen want verschillende foto's zijn groter dan 8mb

Daar zijn mooie stukjes koraal bij ! Laat nu maar groeien zou ik zeggen.

oefenen baart kunst :p:o

inderdaad Alex ....:p

Gisteren nog een mooie flower meegenomen bij de meisjes uit wassenaar.
Ze hadden daar een flower tegen de onderkant van een overhang geplakt en dat zag er onwijs gaaf uit.
Laat ik nu zelf ook een overhang hebben , en bij de meisjes lag al een hele tijd een mooie flower te "verstoffen" ....
Ook nog een fantastisch mooie montipora meegenomen , deze heeft een onwijs mooie blauwe groeirand....
Met m'n toestel ben ik nog even aan 't oefenen maar 't word al iets beter....
Grtz Jack

029.jpg 028.jpg

018.jpg 010.jpg

Ziet er mooi uit zo Jack
Waar heb je flower mee geplakt?

Mooi Jack prachtig zo op zijn kop geplakt Die flower gr jaap

Leuk om je opstart zo te kunnen volgen. Ziet er top uit.

Ik vind de opbouw van je steen erg mooi!

Dank voor de complimenten :o

Ziet er mooi uit zo Jack
Waar heb je flower mee geplakt?

Mark en Bas hebben een speciaal soort cement staan wat snel hard word , werkt echt perfect.

Kleine update,
Wat mooie buttonstekjes gescoord bij Angel Fish en bij de gasten uit Wassenaar een mooie stek hystrix en rose Montipora.
Van Arie decibel heb ik 2 prachtig mooie Toorts stekken gehad .
Zo stilletjes aan begint het weer een echt zeeaquarium te worden ... :p
Fijne dagen allemaal toegewenst.
Grtz Jack
001.jpg 017.jpg

003.jpg 008.jpg

013.jpg

005.jpg 017.jpg 014.jpg

Back
Bovenaan