Tanne
Tanne
Dank je Robert. Het afwachten is nu op nog een keuring en dan nog de twijfel tussen een 'gewoon' aquarium en een ingebouwde bak...ja dat is een geweldig gezicht tanne
ben zeer benieuwd
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Thanks Frank, ik kende die site al, maar 't is goed hem weer eens te bekijken. Wat de lijst betreft: heb jij een linkje of iets dergelijks?Dat is zeker mooi een bak in de muur topjes. Ik zou dat zelf ook het liefst willen. Helaas gaat dit niet in het huis waar we nu in wonen. Maar mochten we hier tzt weg gaan en er bestaat een mogelijkheid om dat te doen, dan komt er een "levend schilderij" ofwel een bak in de muur. Ik heb daarvoor al de rvs profielen als omlijsting klaar liggen.
Hier is nog een idee voor je;
http://www.oregonreef.com/sub_philosophy.htm
Je hebt helemaal gelijk, toegang aan de voorkant is m.i. een must. Probeer maar eens Valonia te verwijderen of stekken te knippen zonder dat je ziet wat je doet. Nog een leuke: een vis vangen met een vangbakje... Een plexiglas kijker zoals hieronder is leuk, maar m.i. geen voldoende alternatief.Als je de ruimte vrij kan maken, zou ik het zeker overwegen.
Ik zou er alleen wel ook aan de voorkant bij willen kunnen, ivm voeren en kleine ingrepen.