jaap keijzer
Senior Forumlid
Ohhhh mooi die gekleurde vissen he gaaf hoor gr jaap
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Bedankt Sander! Inderdaad zijn nanovisjes anders, maar wat mij betreft zeker niet minder mooi of interessantsuper mooi gezicht,dat mis ik wel met me vorige vissen..met me nano visjes hoef ik dit niet te doen
veel geluk
gr
sander
Dank je, ik doe m'n bestGeweldige bak![]()
Het is echt ongelooflijk. En ik dacht dat het een beetje mietjes zouden zijnVarkens zijn het die vlinders....overal als eerste bij zelfs nog voor de keizers
grtz Joeri
Bedankt, het is inmiddels meer een vis- dan een koraalaquarium, maar of ik dat erg vind?ziet er fantastisch uit tanne!!
ik ben ook erg weg van je vissen.
Thanks Mike! Kom eens kijken als je om de hoek aan 't werk bentMooi man!![]()
Bedankt JaapOhhhh mooi die gekleurde vissen he gaaf hoor gr jaap
Thanks Wesley, inderdaad heb ik nog maar zelden een vis gezien die zó snel ingeburgerd was..Schitterend tanne gaaf dat de tinkeri ook gewoon al komt eten voelt zen eigen heel goed zo te zien.
Heel mooi plaatje zo super.
Groetjes wesley
Ivan, ik zal één dezer dagen mijn best doen. Misschien moet ik maar een apart onderwerpje aanmaken...Kan je de inhoudstabel hier posten om een idee van de inhoud te krijgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.