Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Tanne

Schitterend tanne gaaf dat de tinkeri ook gewoon al komt eten voelt zen eigen heel goed zo te zien.
Heel mooi plaatje zo super.
Groetjes wesley

super mooi gezicht,dat mis ik wel met me vorige vissen..met me nano visjes hoef ik dit niet te doen:cool:

veel geluk

gr
sander
Bedankt Sander! Inderdaad zijn nanovisjes anders, maar wat mij betreft zeker niet minder mooi of interessant :)

Geweldige bak:p
Dank je, ik doe m'n best :)

Varkens zijn het die vlinders:p....overal als eerste bij zelfs nog voor de keizers:cool:
grtz Joeri
Het is echt ongelooflijk. En ik dacht dat het een beetje mietjes zouden zijn ;)

ziet er fantastisch uit tanne!!
ik ben ook erg weg van je vissen.
Bedankt, het is inmiddels meer een vis- dan een koraalaquarium, maar of ik dat erg vind? ;)

Thanks Mike! Kom eens kijken als je om de hoek aan 't werk bent :)

Ohhhh mooi die gekleurde vissen he gaaf hoor gr jaap
Bedankt Jaap ;)

Schitterend tanne gaaf dat de tinkeri ook gewoon al komt eten voelt zen eigen heel goed zo te zien.
Heel mooi plaatje zo super.
Groetjes wesley
Thanks Wesley, inderdaad heb ik nog maar zelden een vis gezien die zó snel ingeburgerd was..

Wat betreft het 'geheimzinnige project' waarover sommigen al meer weten: zojuist heb ik de grootste (en duurste) stap in het hele project gezet. Nu nog zo'n twee weken geduld... ;-)

Tipje van de sluier...

Bijlagen

• foto2.jpg
    foto2.jpg
    30,6 KB · Weergaven: 98
Waarschijnlijk nog deze maand verkrijgbaar bij de betere aquariumzaak. Laten we duimen dat de drukker opschiet! :)

Dank voor de leuke reacties, voor mij is 't ook helemaal nieuw dus ik vind het superspannend!

Heey tanne we willen hem wel allemaal gesigneerd hebben natuurlijk.
Groetjes wesley

Aise, leuk idee maar of jullie daar veel gelukkiger van worden? ;-)

En gesigneerde exemplaren... Daar valt vast iets op te verzinnen :)

Kan je de inhoudstabel hier posten om een idee van de inhoud te krijgen?
Ivan, ik zal één dezer dagen mijn best doen. Misschien moet ik maar een apart onderwerpje aanmaken... :)

Ey Tanne ik wil ook wel een eerste druk :biggrin: en ook gesigneerd :biggrin:

Gr. Jeroen

....

Kom maar op met dat gesigneerde exemplaar. Staat er ook een foto van je op de achterkant :-)

Hallo,

Ik ben meer van het internet dan een boek (heb maar 1 boek wat van mijn ouders was) maar ben toch zeer benieuwd naar je boek. Succes!

PS Schitterende vis de Tinkeri.

mvg,
Roy

Back
Bovenaan