Als 't werktIk heb het gemeten... Stekker er uit, kijken wat er gebeurt.
Blijft wel apart dat je er meer uithaalt dan er in zit
Of reken ik nu fout ?
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Als 't werktIk heb het gemeten... Stekker er uit, kijken wat er gebeurt.
Ik had het idee dat het inderdaad niet klopte. Ik heb het gecontroleerd en je scepsis was terecht.Als 't werkt
Blijft wel apart dat je er meer uithaalt dan er in zit
Of reken ik nu fout ?

Blijf het toch mooi vinden dat je al die keizers kan houden bij de koralen. De meeste lukt dat niet omdat ze alles op vreten dit heb ik helaas ook gehad met koppel pygos dat ze alles op aten.Larvatus, paling, halli, interrupta, anemoonvisjes. Best trots op
Bekijk bijlage 656106Bekijk bijlage 656107Bekijk bijlage 656108Bekijk bijlage 656109Bekijk bijlage 656110Bekijk bijlage 656111Bekijk bijlage 656112Bekijk bijlage 656113Bekijk bijlage 656114Bekijk bijlage 656115
De vijlvisjes zijn heel leuk. Ik heb de O. halli, meestal zie je de O. longirostris. Zeker in het begin erg lastig, in de natuur eten ze alleen Acropora-poliepen.Blijf het toch mooi vinden dat je al die keizers kan houden bij de koralen. De meeste lukt dat niet omdat ze alles op vreten dit heb ik helaas ook gehad met koppel pygos dat ze alles op aten.
Die vijlvisjes blijven ook heel leuk, zijn deze moeilijk te houden?
Valt keer te proberen dan die vijlvisjes.De vijlvisjes zijn heel leuk. Ik heb de O. halli, meestal zie je de O. longirostris. Zeker in het begin erg lastig, in de natuur eten ze alleen Acropora-poliepen.
Hier zijn de keizers het probleem niet. De vlinders zijn een grotere uitdaging. Veel en afwisselend voeren is één van de vele trucs die ik gebruik. Er zit best wat onderzoek en denkwerk in om het te laten werken. Jammer dat het bij jou met de Pygo's mislukt is. Heb je de tips en trucs uit het hoofdstuk over keizers en vlinders uit mijn tweede boek gevolgd?
Heel zonde. Wat voerde je en hoe vaak?Valt keer te proberen dan die vijlvisjes.
Ja het was een mooi volwassen koppel. En ik voerde flink en afwisselend ze aten alles ook mee maar pakte toch mijn lps. Lps eruit gedaan en tijdelijk naar kameraad geplaatst toen gingen ze gewoon door met leders en sps poliepen. Niks geen meer open en werd letterlijk kapot gevreten.
Heb ze helaas weg moeten toen het was mijn droomvis die ik voor weinig had overnomen van een goede kennis ivm helpen met zijn bak verkopen.
Dit waren ze
Dank je wel. De vissen zijn voor mij beslist de hoofdrolspelers.Jou bak blijft toch echt een droombak. Zo een inkijk in een rif met schitterende vissen
Vind ik ook nog steeds. Diepvries Garnalen, visjes, myis, artemia eigenlijk zn beetje all het diepvries afwisselend.Heel zonde. Wat voerde je en hoe vaak?
En hoe vaak en hoe veel dit alles? Ik zie overigens best wat Zoanthus in je bak staan. Die zijn blijkbaar onweerstaanbaar voor veel keizers en vlinders.Vind ik ook nog steeds. Diepvries Garnalen, visjes, myis, artemia eigenlijk zn beetje all het diepvries afwisselend.
Dan nog droogvoer erbij pellets paar soorten en vlokvoer en nori
Diepvries had ik platen en gaf z’n 5cm2 per dag en daarbij dagelijks droog via feeder.En hoe vaak en hoe veel dit alles? Ik zie overigens best wat Zoanthus in je bak staan. Die zijn blijkbaar onweerstaanbaar voor veel keizers en vlinders.
Ik zou ook geen vissen zonder koralen willen. Maar andersom ook niet. Hoe vaak voerde je per dag toen je de Pygo's had?Ik zou graag zn bak net als jou willen. Vind keizers echt mooi zoals Loricula, Pygo, navargus, imperator. Ook trekkers vind ik grappig en vlinders sommige heel mooi. Maar houd wel van gemengd rif
Nee ik dus ook niet. Maar keizers blijven wel mooi.Ik zou ook geen vissen zonder koralen willen. Maar andersom ook niet. Hoe vaak voerde je per dag toen je de Pygo's had?
Is er niet iemand anders die een keertje extra kan voeren de meeste dagen? Ik denk dat dat al veel uit zou maken.Nee ik dus ook niet. Maar keizers blijven wel mooi.
Minimaal 2x soms 3. Rond middaguur droog met Feeder en als ik thuis kwam diepvries en soms later nog een keer.
Ik ben lange dagen weg van werk dus vaker ging niet 5/6 uur ‘s morgens weg en rond 17:00/17:30 pas thuis
Geloof ik goed. Maar denk niet dat de vrouw daar blij van wordt die heeft totaal niks met mijn aquarium. Mijn dochter vind het leuk maar is nog maar 6 dus kan ik niet van dr verwachten.Is er niet iemand anders die een keertje extra kan voeren de meeste dagen? Ik denk dat dat al veel uit zou maken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.