U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Dank je WesleyZiet er weer gelikt en netjes uit tanne.
Bak blijft een topper erg mooi.
Groetjes wesley
Dank je GlennHet zie er weer goed uit tanne.
greetings, GlennF
Helemaal over het hoofd gezien, komt in orde!dit ziet er weer heeeeeeel mooi uit
je hebt nog een pb van mij
WC? BC!!Moet zeggen dat het recent aangekochte stuk van wc er nog wel redelijk mooi uitziet (maar niet voor die prijs).
Dank je Frode, jouw veranderingen hebben ook positief uitgepakt zie ik, mooi!!Mooooi![]()
Dank je Jaap, ziet er bij jou ook goed uit!Schiterende bak Tanne , gr jaap
Dank je welDeel jij ook slabbetjes uit net als Denise en Bas?
Man wat prachtig. ..
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Dank je Marcel. Het rif bestaat uit een stuk of vijf 'elementen' die ik heb gebouwd met levend steen en cement. Door de groei van de koralen lijken deze elementen samen één geheel te vormen. Het rif aan de linker kant (vanuit de voorruit bezien) bestaat uit drie elementen die alle drie één raakvlak met de bodem hebben. Ik heb ze zo geprobeerd te bouwen dat de vorm de zwaartekracht lijkt te tarten. Zo ziet het er indrukwekkender uit en de vissen vinden het prettig meer schuilplaatsen en doorzwemmogelijkheden te hebbenDat is smullen op eerste kerstdag. Geweldig mooi.
Ik wil dit wel is in het echt zien. Hoe wordt je rif links ondersteund?
grt, Marcel
Overigens wees Tanne me erop dat de volgende foto een zoekplaatje is:
![]()
Maar wat valt er te vinden?
Dank je wel Martin. Heb laatst ook weer genoten van de beelden die je van jouw bak hebt gepost. Heel anders maar ook heel mooi!blijft een lust om naar te kijken gr martin
Leuk raadsel voor de dag na kerst...Overigens wees Tanne me erop dat de volgende foto een zoekplaatje is:
![]()
Maar wat valt er te vinden?
Henk, jij zit heel erg dicht bij. Kijk nog eens goed onder dat tafeltje linksIk zie wel een lipvis of een antihaas onder een tafeltje zitten maar verder vind ik ut niet .
M.v.g henk
Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk
Tot nu toe: alle punten voor HenkieOp die ene foto alleen een Z. flavenses. Maar op de andere foto's van de 24ste id zo ongeveer het hele visbestand te zien.
Het gaat niet om de aan- of afwezigheid van een dier! Denk dat Henkie er vrij dichtbij zit.
Aan de achterkant is de ruit zo'n 60 cm breed, waterhoogte is 70 cm. Kortom: ongeveer de halve bak is 'doorkijk'. Het grote nadeel van zo'n bak is niet zozeer het 'aquascapen' maar het onderhoud: nog meer glas om schoon te houden. Bij het maken van foto's hang ik er een doek achter zodat mijn huiskamer niet zichtbaar is door de bak heen.Erg mooie foto's van je bak Tanne! Is wel gaaf dat je van 3 kanten in je rif kan kijken! Hoe groot is de achterste deel wat je nog kan zien?
Gr. Jeroen
Ik heb wel een vermoeden, maar dat heeft Tanne mij zelf verteld, dus ik wacht even af of iemand anders het ziet.
Martin, was dat maar zo... Hengelaarsvisje is een maandje geleden naar de vissenhemel verhuisd.Het hengelaarsvisje zit aan de rechter kant boven in !!
Grt,
Martin.
Imitch: welke roze stylo bedoel je? Ik heb wel een roze stylo maar die valt op de foto's eigenlijk niet te zien...He tanne als jij een stukje verkoopt van die prachtige roze stylo houd ik me aanbevolen mooie bak!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.