U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Gisteren bij Aqua Compleet twee nieuwe bewoners voor het nanobakje gekocht, hengelaarsvisje is een tijdje geleden verdwenen... Als ze eenmaal groot zijn gaan ze de grote bak in![]()
???? 200 bij elkaar ??. Pas 2 gekocht bij ferrytale normaal 17.50 deze soort extreem rood met gele voorvinnen ,30 euro per stuk voor betaalt.Dat zijn hele mooie visjes. Pas geleden ook gezien. Denk zo 200 bij elkaar.
Ik kan je binnenkort uit eigen ervaring meer vertellen over deze visjes.Heb jij ze, mazzelaar die wil ik straks ook hebben als mijn kubus klaar is en goed draait.
Ze zijn schitterend maar nog wel erg klein. Bij Aqua Compleet waren ze 35 euro per stukDat zijn hele mooie visjes. Pas geleden ook gezien. Denk zo 200 bij elkaar.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Leuk! Is de hengelaar verhuisd?
Ze hebben ook een fysieke winkel, erg mooi, maar of ik daar nog eens naar toe wil betwijfel ik???? 200 bij elkaar ??. Pas 2 gekocht bij ferrytale normaal 17.50 deze soort extreem rood met gele voorvinnen ,30 euro per stuk voor betaalt.
En terug komend op web verkoop ,je hebt een probleem als het niet klopt ,tevens veel van dit soort types zitten met een laptop op het toilet ,dus geen kosten ,lopen dubbel binnen zolang er mensen zijn die hier in trappen zijn deze lieden niet uit te roeien !!! En als ze oke zijn en je hebt problemen ,hoe snel ze het ook oplossen de tijd is altijd viervoudig als van je eigen lokale winkelier.
Dat zijn toch rode pitvisjes als ik het goed heb?
Gr. Thom
Dat zijn ze ja, Synchiropus moyeri![]()
Ze hadden bij cfs 3 bakken met dezen
Nee, een paar weken geleden deed hij raar toen ik wilde voeren, de dag erna is hij verdwenen, ik vermoed dat hij is gestorven en door de borstelwormen en slakken is opgegeten. In april zou ik 'm drie jaar gehad hebben, baal er best wel van...Leuk! Is de hengelaar verhuisd?
Sander, ik denk dat ze bij mij wel aan de kost zullen komen. Ze zijn nu nog veel te klein voor in de grote bak, ze krijgen alle tijd en rust om in het kleine bakje lekker te groeienZijn erg mooie pitvisjes, kwam ze ook tegen. Bij mij is zulks helaas geen optie, zou het zielig vinden voor de visjes als ze niet lekker hun voedsel bij elkaar kunnen scharrelen.
Echt weer een aanwinst Tanne![]()
De mannetjes hebben een groene band over hun gele borstvinnen, de vrouwtjes niet. Die van mij zijn zo klein dat ik dat nauwelijks kon zien, ik heb ze dus eerst bij AC een tijd in één bakje geobserveerd, nu zitten ze bij mij samen in de nano en dat vinden ze volgens mij prima zoErg leuke visjes!
IK heb er vrijdag ook twee gekocht. Wist niet zeker of het een koppeltje was aangezien ze uit een volle bak kwamen en ik moeilijk kon zien of ze echt samen zwommen. Tot mijn grote blijdschap zag ik dat ze gister avond tegen elkaar aan lagen te slapen.
Veel plezier met jou visjes
Dank je! Die van mij zijn nog erg klein maar doen 't goed in hun bakje.Klopt, en de rugvinnetjes zijn ook anders. Dat vond ik eerst lastig te zien maar na enige observatie afgelopen weekend snap ik niet dat ik dat eerst niet zag. Bij mijn vrouwtje waren de pectorale vinnetjes wat beschadigd dus ik was bang dat daar die groene streep alsnog onder zou zitten. Vandaar![]()
Dit is een mooie duidelijke foto, het geslacht is aanvankelijk lastig te onderscheiden. Gelukkig vinden mijn twee visjes elkaar leuk.Misschien dat deze foto handig is.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.