Re: Techniek
Manuel: dank je. Ze zwemmen eigenlijk nog altijd zo recht, maar de schrikkleuren zijn er inmiddels af. Wat kleuren betreft: tja... Het kan beter! Maar goed, de studiepunten lopen binnen, en dat heeft momenteel prioriteit
Jack: Deze visjes komen niet van mijn hof(f)leverancier, maar ik zag dat ze ze daar inderdaad ook hadden.
vliet038 zei:
Ha Tanne,
Mooie bak zeg :goed: ! Ik heb zelf ongeveer dezelfde afmetingen qua aquarium en je bent een mooi voorbeeld

.
Dank je
De stroming is simpel, net zoals de rest van de bak

Opvoer is een RD 10.000 L, dan nog twee streamers: een van 6000 l/h, en een nano van 5500 l/h. Dat efficient gericht en dat is 't

Website is al jaren niet meer van mij. Een of andere website-kaper heeft er nu zijn eigen draai aan gegeven
Pieter: dank je wel
Dominique: ben er ook erg blij mee. Ik zie dat ze nu weer vrij makkelijk te krijgen zijn. De prijzen zijn ook wat gedaald, nu kunnen er meer mensen van genieten. Ze doen het tot nu toe voortreffelijk, ook de eerste dagen was het gedrag veel alerter en levendiger dan dat van de twee die ik eerder had. Ze eten goed en groeien volgens mij ook goed. Ik ben erg benieuwd wanneer het m/v verschil zich zal gaan ontwikkelen.
Christof: dank je

Hoe lang heb jij de jouwe inmiddels?
Luc: ik weet het, en jouw ervaring heeft me ook erg aan het twijfelen gebracht. Misschien was die eerste zending wat zwakker, ik lees op RC ook berichten van mensen die ze inmiddels duidelijk langer dan een jaar in leven houden. Aan jouw goede zorgen zal 't niet gelegen hebben