Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

De laatste twee weken is er bij de turbinaria tussen de poliepen een geel weefsel gegroeid,en op meerdere plekken.Het zijn geen nieuwe poliepen die daar nog weer tussen komen.Ik ben wel heel benieuwt wat dit gaat worden,of heeft iemand van jullie een iedee ? Het is moeilijk om het op de foto te krijgen!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 001 [].JPG
    001 [].JPG
    137,8 KB · Weergaven: 70
Zou die misschien dan eindelijk gaan groeien als een echte turbinaria ? :p:biggrin: Hoe is het met baby favia ?

Zou die misschien dan eindelijk gaan groeien als een echte turbinaria ? :p:biggrin: Hoe is het met baby favia ?

Nou Jan Willem dat is nog maar de vraag,als op al die plekken een uitstulping zou komen dan word het een hele bijzondere turbinaria.De baby favia doet het voortreffelijk,maar op de zelfde plek bij het moederdier komt nu al weer een nieuwe :cool:!! Leuk om dit allemaal mee te maken!

Grt,

Martin.

De bodem heb ik vandaag weer eens aangevuld met nieuw koraalgrint,dan kijk je toch anders in de bak als voorheen!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 006 [].JPG
    006 [].JPG
    99,8 KB · Weergaven: 126
Nu zijn we twee maanden verder en hij doet ze`n best :cool:!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 002 - kopie [].jpg
    002 - kopie [].jpg
    82,2 KB · Weergaven: 52
Aaaahhhhh, koesjie, koesjie !!! ;)

Mooi man !

Vandaag heb ik nog weer een aantal kleine visjes bijgezet (Assesor Flavissimus)

Grt,

Martin.

Vandaag heb ik nog weer een aantal kleine visjes bijgezet (Assesor Flavissimus)

Grt,

Martin.

mooie visjes martin hoeveel heb je erbij gezet?
hoe gaat het met de fridmani,s ?
ik heb er gisteren twee in gezet blijven mooi bij elkaar
gr robert

mooie visjes martin hoeveel heb je erbij gezet?
hoe gaat het met de fridmani,s ?
ik heb er gisteren twee in gezet blijven mooi bij elkaar
gr robert

Hoi Robert,

Van deze heb ik er twee bij gezet,ook heb ik vijf Amblyeleortis rainfordi er bij gedaan.Met de fridmani`s gaat het heel goed,ze zitten met ze`n zessen in de bak en dat geeft geen probleem onderling!

Grt,

Martin.

Hier een foto van de Assesor favissimus die er bijgekomen zijn .

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 005 [].JPG
    005 [].JPG
    144,5 KB · Weergaven: 64
Zijn supermooie visjes ik had er laast ook 1 gekocht:) Ben alleen bang voor ruzie met mijn fridmani:p

Sander ik heb er twee gekocht,en dat gaat heel goed samen met de zes friedmani`s die toch al wat langer in de bak zitten!

Grt,

Martin.

Als de vissen gevoerd worden dan merkt de lobo dat meteen,maar ook de andere koralen!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 009 [].JPG
    009 [].JPG
    128,1 KB · Weergaven: 41
  • 002 - kopie [].JPG
    002 - kopie [].JPG
    105,7 KB · Weergaven: 37
  • 001 [].JPG
    001 [].JPG
    130,2 KB · Weergaven: 42
Danny Bas en Bik dankje wel voor jullie compliment!!

Grt,

Martin.

De fungia heb ik van de bodem verplaatst en iets hoger gezet bij de lobo.Hier heb ik wat ruimte gemaakt zodat hij daar mooier uit komt vind ik zelf!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 006 [].jpg
    006 [].jpg
    109 KB · Weergaven: 50
Na vier maanden spoorloos in de bak heeft de mitra slak de bodem totaal door gewroet op borstelwormen,en nu komt hij weer naar boven :cool:!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 006 [].JPG
    006 [].JPG
    117,2 KB · Weergaven: 27
Hij heeft in ieder geval genoeg te eten gehad, anders had je hem wel eerder zien bovenkomen.....:p

Back
Bovenaan