Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Ik mag het niet graag doen maar heb vandaag de tuin toch maar een beetje bij gesnoeid.
Ik vind het nog steeds een leuke hobby om in huis te hebben!!

Grt,

Martin.

Martin,

Hetzelfde heb ik vandaag in de tuin gedaan en die hobby in huis blijft voor mij ook super!

Nog veel geluk en vreugde met je bak.

Remi

Martin,

Hetzelfde heb ik vandaag in de tuin gedaan en die hobby in huis blijft voor mij ook super!

Nog veel geluk en vreugde met je bak.

Remi

Dank je Remi,

Deze is toch ook mooi om in huis te hebben!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 023.jpg
    023.jpg
    73,5 KB · Weergaven: 46
Lobo`s die flink zijn gegroeid door de jaren heen!!

Bijlagen

• 009 - kopie (7) [].JPG
    009 - kopie (7) [].JPG
    117,5 KB · Weergaven: 55
  • 005 - kopie [].JPG
    005 - kopie [].JPG
    133,6 KB · Weergaven: 50
  • 007 - kopie (3) [].JPG
    007 - kopie (3) [].JPG
    146,2 KB · Weergaven: 55
  • DSC_0051[1].JPG
    DSC_0051[1].JPG
    96,6 KB · Weergaven: 53
Echt prachtige stukken Martin !

Prachtig man martin.
Zo knap alles zolang te in bezit te hebben en wat staan ze er super bij.

Groetjes wesley

Super mooi zo'n grote lobo!!! :cool:

Heb zelf ook een lobo, hoop dat deze ooit ook zo'n knoepert wordt als die rode. Hoelang heb je er ongeveer over gedaan om deze zo groot te krijgen Martin?

Groet,

Frank

Echt prachtige stukken Martin !

Als je maar lang genoeg met de hobby bezig bent komt dat vanzelf Erik !!

Prachtig man martin.
Zo knap alles zolang te in bezit te hebben en wat staan ze er super bij.

Groetjes wesley

Dank je Wesley, Ik vind ze zelf ook mooi om in de bak te hebben !!

Super mooi zo'n grote lobo!!! :cool:

Heb zelf ook een lobo, hoop dat deze ooit ook zo'n knoepert wordt als die rode. Hoelang heb je er ongeveer over gedaan om deze zo groot te krijgen Martin?

Groet,

Frank

Frank op pag 48 staat een foto gemaakt door Charles Buddendorf in 2007,maar toen had ik hem ook al een paar jaartjes !!

Ik zou zeggen doe je best om er ook een knoepert van te krijgen Frank !!

Grt,

Martin.

Martin, hoe lang doe jij met de t5?

gr
Ben

Martin, hoe lang doe jij met de t5?

gr
Ben

Ben ik hou de koralen goed in de gaten,als ik denk dat het tijd wordt dan worden ze gewisseld en dat kan zijn 12 tot 14 maanden.maar ik heb ze ook wel is langer laten zitten!!

Grt,

Martin.

Ben ik hou de koralen goed in de gaten,als ik denk dat het tijd wordt dan worden ze gewisseld en dat kan zijn 12 tot 14 maanden.maar ik heb ze ook wel is langer laten zitten!!

Grt,

Martin.

ok dank u.

Vandaag ben ik een paar vissen tegengekomen die niet vaak in de handel worden aangeboden de Scopas Hybride.
Het zijn wel hele mooie vissen om in de bak te hebben,zijn er forum leden die enige kennis hebben met deze vissen of hem zelf in de bak hebben ?

Grt,

Martin.

Super mooie vissen!!!

Ik heb geen persoonlijke ervaring, maar ooit ergens gelezen (kan het ff niet terug vinden) dat je ze het beste kan beschouwen als een gele Scopas. Dus ze worden even groot en hebben ook het temperament.

Vandaag ben ik een paar vissen tegengekomen die niet vaak in de handel worden aangeboden de Scopas Hybride.
Het zijn wel hele mooie vissen om in de bak te hebben,zijn er forum leden die enige kennis hebben met deze vissen of hem zelf in de bak hebben ?

Grt,

Martin.

Super mooie vissen!!!

Ik heb geen persoonlijke ervaring, maar ooit ergens gelezen (kan het ff niet terug vinden) dat je ze het beste kan beschouwen als een gele Scopas. Dus ze worden even groot en hebben ook het temperament.

René bedankt voor de toelichting, wat mij zo aansprak was het kleuren patroon van de vis,hij had zo`n mooie verschillende kleuren . Ik had ze nog nooit eerder gezien !!

Grt,

Martin.

Vandaag zijn een aantal koralen naar buiten geweest zodat ik de bak wat anders kon inrichten. de rode Lobo heeft een andere plek gekregen en de hydnophora is in drie stukken gemaakt omdat deze te groot werd. De acanthastrea is ook wat hoger komen te staan vanwege de poliepen en staat nu 8 jaar bij mij in de bak.
Voorlopig kunnen de koralen weer wat groter groeien,maar de turbi staat nog steeds aan kop met de meeste poliepen 10 jaar echt een geweldig stuk als zeg ik het zelf!!

Grt,

Martin.

dat vraagt om foto's martin geweldig zulke mooie dieren

Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk

Foto`s zullen er voorlopig niet komen Henk,helaas is de camera stuk !!

Grt,

Martin.

Morgen komt keurmeester Arjen_D op bezoek om de turbinaria op te meten die er nog steeds mooi bij staat !!

Grt,

Martin.

Back
Bovenaan