MartinV
Senior Forumlid
Hmmmmm...
een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken[emoji56]
Happy Reefing, GlennF.
Hahaha kijk is hoe mooi deze is Glenn,hij heeft geen streken meer
Grt,
Martin.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Hmmmmm...
een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken[emoji56]
Happy Reefing, GlennF.
gaaf Martin!!!!Vanmorgen weer iets bijzonders opgemerkt toen ik met de bak aan het schoonmaken was.Aan de achterkant van de favia laten zich een aantal poliepen los wat weer doet aangeven dat er weer een aflegger komt.
Ik blijf de boel goed in de gaten houden zodat ik er op tijd bij ben en deze ook weer kan behouden.Dan zou dit het eerste klein kind worden onder de favia familie !!
Grt,
Martin.
Hij ziet iets wat hem niet bevalt,maar hij is niet bang!!
Grt,
Martin.
gaaf Martin!!!!
ik blijf hier sukkellen met no3.
snap er niks van...
in iedere bak die ik tot nu toe heb gehad.
alles is gewoon goed.
misschien het roken in huis?
De ruimte bij jullie is niet zo groot Ben,en als er dan ook nog door een paar personen wordt gerookt dat komt de bak niet ten goede!!
Hoe schoner de lucht binnen in huis en natuurlijk goed ventileren dat is het beste om een aquarium te houden!!
Grt,
Martin.
Heel gaaf visje martin ik zag ze van de week zitten bij de jong leken wel doorzichtig.
Groetjes wesley
Klopt ze zijn doorzichtig en zijn nergens bang voor,alles wat bij hun in de buurt komt ze gaan nergens voor opzij. Zelfs de grote dokters niet !!
Grt,
Martin.
Martin, zou u eens uit willen leggen hoe u de kalkreaktor heeft gebouwd?
Dat is niet zo moeilijk Ben,
Een cilinder van 40x17 cm deze is driekwart gevuld met heel grof koraalbreuk.Op de cilinder zit een pomp van Aqua bee 2000 liter die zorgt voor een goeie doorstroming.
Ook zit er een bellen teller op voor het instellen van koolzuur. De inloop van de reactor wordt geregeld met infuus dat ik zelf kan regelen.(langzaam of snel laten druppelen)
Bovenin de reactor zit een pijpje zodat het overtollige koolzuur weer aangezogen wordt door de pomp en weer de reactor ingaat.(dit gaat continu zo door)
Grt,
Martin.
Heel gaaf martin maar wat zijn het precies voor visjes en wat zijn hun behoefte.
En heb je evt een naam voor me.
Ze zijn in ieder geval super mooi.
Groetjes wesley
Hallo Martin
Ik wilde je een pb sturen maar je berichtenbox zit vol
gr Barbara en Wim
Hallo Martin
Nadat ik de foto vergroot heb zie ik het pas, hij is inderdaad erg leuk die vis heb je er 1 of meerdere hij valt bijna helemaal niet op als hij zo op de bodem ligt.
gr Barbara en Wim
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.