U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Zal mooi weze martin ik volg die bak uit de woestijn ook graag.
Zen bak staat in de sere en word belicht door de zon.
Geweldige bak.
Groetjes wesley
Gelukkig maken koralen zelf zonnebrandcrème aan
Ze genieten er wel van topjes
Mooi hoor martin..... ze zien er ongewoon gezond uit.Dank je wel Barry en Wesley !!
Grt,
Martin.
Het zonnetje dat vanmiddag in de bak scheen waren de koralen wel blij mee!!
Grt,
Martin.
Mooi hoor martin..... ze zien er ongewoon gezond uit.
Happy Reefing, GlennF.
Een terechte ook Martin.Dank je wel Glenn voor het compliment,ik vind het nog steeds leuk om met de hobby bezig te zijn!!
Grt,
Martin.
Dat hebben we wel gemeen. Het aquarium houden zit in ons bloed.Dank je wel Glenn voor deze mooie omschrijving,als kind vond ik het zeeleven al heel mooi.Vroeger had mijn tandarts in Haaksbergen ook een groot zeewateraquarium zeker 250 lang en daar mocht ik wel eens kijken.Zeker 50 jaar terug toen kon ik er al niet genoeg van krijgen,prachtige grote vissen zwommen er rond met veel lederkoralen in verschillende kleuren!!
Grt,
Martin.
dat ligt aan onze generatie hoe wij de jeugd van nu hebben opgevoed.Nu heef de jeugd het veel makkelijker en trekken ze hun neus op voor "ontberingen", of ligt het aan mij[emoji12] .
Happy Reefing, GlennF.
Dat hebben we wel gemeen. Het aquarium houden zit in ons bloed.
Als 10 jarige bouwde ik mijn eerste aquarium.
Die vulde ik met vissen geschept uit de slootjes rond paramaribo en vangsten uit de suriname rivier.
Ik ben wel vrij laat begonnen met de interesse voor zeewater.
Reden hiervoor was dat het bekend stond dat 't een zeer dure hobby was en de kans op slagen minimaal.
In mijn jeugd jaren had ik het niet zo breed en moest ik elk dubeltje 2x omdraaien. Dus een zeeaquarium zat er niet in.
Ik liep gerust 2 blokken om met 2 zware boodschappentassen te sjouwen, omdat o.a boter bij aldi 3 cent goedkoper was en je totaal 2 gulden kon uitsparen. ik was toen 19 en had nog geen vaste baan, maar had wel 2 aquariums met cycliden in huis.
Ik heb ook nog kranten bezorgt en met die extraatjes kon ik weer een visje of plantjes kopen.
Nu heef de jeugd het veel makkelijker en trekken ze hun neus op voor "ontberingen", of ligt het aan mij[emoji12] .
Happy Reefing, GlennF.
Da's idd heel jong martin.Haha ik had met 15 al een vaste baan Glenn,wij moesten meteen aan het werk zodat je zo snel mogelijk op je eigen benen kon staan.Want er was weinig geld,je kon niet zolang thuis blijven zoals heden ten dage!!
Grt,
Martin.
Ik was echter wel een opstandig kindje die niet altijd de voorgeschreven route volgde (volgens mijn ouders...)
Happy Reefing, GlennF.
Staar er weer super bij Martin. top
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
je koraaltjes zijn anders lekker aan het zonnen martin misschien beter deze geven.
Alles mooi op kleur Martin uitsteeekend
dat maakt het slechte weer weer goed toch?
ziet er top uit martin, maar dat doet het eigenlijk altijd wel bij jou.
misschien kom ik binnenkort weer een keertje langs als dat kan.
ik weet niet of je nog stekjes te koop hebt?
mijn bakje is behoorlijk leeg![]()
Geweldige fotos.
Staan die koralen er toch altijd mooi vol bij bij je martin.
Groetjes wesley
Slecht weer is zo te zien alleen buiten en niet in je bak, mooi hoor.topjes
Da's idd heel jong martin.
Na mijn mts electronica opleiding ben ik direct gaan werken. Ik was 19 toen ik een vaste baan kreeg.
Met mijn 23st runde ik mijn eigen onderneming.
Het ondernemen is blijkbaar met de paplepel ingegoten, want op 7 jarige leeftijd moest ik in suriname gewoon meehelpen in de kruideniers winkel van mijn ouders. Ik was echter wel een opstandig kindje die niet altijd de voorgeschreven route volgde (volgens mijn ouders...)
Mijn kids zijn nu 22 en 23 en gaan beide naar de universiteit. Als zij klaar zijn met hun opleiding zitten ze op een leeftijd dat ik al 3 vestigingen had.
Het heeft 1 voordeel, ze hebben een goede basis mede...
Happy Reefing, GlennF.
Is dat nu anders?![]()
Hmmmmm...Is dat nu anders?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.