Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Foto`s maken gaat niet lukken, omdat de bak helemaal zwart gemaakt is. Dus het is te donker en er hangt nog geen lamp boven!!

Het lijkt net een spiegel als je er voor staat, maar wel mooi om te zien.

Gr,

Martin.

Ga je dit zelf doen??Martin,en welk hout ga je gebruiken??
Succes hoor!!

Dank je aad,

Dit ga ik zelf doen met iemand die mij daar bij helpt.

Het hout wat ik ga gebruiken zijn MDF platen met aan beide kanten een fineer laag !!

Gr,

Martin.

Klink goed martin.
Ben erg benieuwd.
Ben zelf helemaal weg van de ati hybrid lamp die heb jij ook klaar liggen las ik.
Miss een late vraag erover.
Maar wat vind jij de grote plus punten van dit armatuur.

Groetjes wesley

Klink goed martin.
Ben erg benieuwd.
Ben zelf helemaal weg van de ati hybrid lamp die heb jij ook klaar liggen las ik.
Miss een late vraag erover.
Maar wat vind jij de grote plus punten van dit armatuur.

Groetjes wesley

Hoi Wesley,

Met dit armatuur heb je veel mogelijk heden met zowel led als T5, Je kunt met de pc allerlei instellingen invoeren!!
Alle vier led `s zijn afzonderlijk in te stellen zodat de koralen het licht krijgen wat ze nodig hebben. De licht spreiding over de hele bak is ook zeer goed!!
Ik ken een aantal bakken in Duitsland die ook deze armatuur gebruiken en die zijn er heel enthousiast over!!

Gr ,

Martin.

Hoi Wesley,

Met dit armatuur heb je veel mogelijk heden met zowel led als T5, Je kunt met de pc allerlei instellingen invoeren!!
Alle vier led `s zijn afzonderlijk in te stellen zodat de koralen het licht krijgen wat ze nodig hebben. De licht spreiding over de hele bak is ook zeer goed!!
Ik ken een aantal bakken in Duitsland die ook deze armatuur gebruiken en die zijn er heel enthousiast over!!

Gr ,

Martin.

Klinkt super martin ik gaat er ook voor heb nu t5 voor en achter men pacific sun liggen geeft prachtig effect.
Bedankt voor je uitleg.

Groetjes wesley

Gisterenavond bij martin op bezoek geweest. Hij vroeg of ik langs kwam even kijken hoe ik zijn meubel vond om het aquarium.

Het meubel zag er prachtig uit zal volgende week een likje verf krijgen.

Tot mijn groote verbazing had die een zonnescherm motor in zijn meubel geplaats voor zijn ATI lamp omhoog en omlaag tekrijgen door een druk op de knop. Er is echt tot in de puntjes nagedacht hoe hij alles wil hebben.

Denk dat we over 2 weken de eerste foto's kunnen verwachten van martin:) heb wel foto's gemaakt maar de eer is aan martin om de eerste foto's online tezetten😜

Gisterenavond bij martin op bezoek geweest. Hij vroeg of ik langs kwam even kijken hoe ik zijn meubel vond om het aquarium.

Het meubel zag er prachtig uit zal volgende week een likje verf krijgen.

Tot mijn groote verbazing had die een zonnescherm motor in zijn meubel geplaats voor zijn ATI lamp omhoog en omlaag tekrijgen door een druk op de knop. Er is echt tot in de puntjes nagedacht hoe hij alles wil hebben.

Denk dat we over 2 weken de eerste foto's kunnen verwachten van martin:) heb wel foto's gemaakt maar de eer is aan martin om de eerste foto's online tezetten��

Hahaha het werkt perfect Tom, dit is een uitkomst hier ben ik heel blij mee !!

Alles is tot nu toe goed verlopen ook met de ombouw, het is ook precies zo geworden zoals ik het graag wilde hebben.

Nieuwe woonkamer nieuw aquarium hier kan ik weer jaren mee verder!!

Gr,

Martin.

Hier dan een paar foto`s van zover ik nu ben!!

Gr,

Martin.

Bijlagen

• 002 - kopie (3).jpg
    002 - kopie (3).jpg
    28,5 KB · Weergaven: 134
  • 003 - kopie (4).jpg
    003 - kopie (4).jpg
    32,5 KB · Weergaven: 157
Hier dan een paar foto`s van zover ik nu ben!!

Gr,

Martin.
Dat begint er al op te lijken! Staat er al water in in verband met het rijpen, of lijkt dat maar zo op de foto's?

Zonder twijfel gaat 't iets moois worden... :)

Ziet er al goed uit zeg martin erg mooi, word super bak weer.

Groetjes wesley

Martin congrats .
Ziet er al gelikt uit .
Word weer een ontzetend mooi geheel .
En haha die zonnescherm motortjes heb ik dus ook althuis liggen voor in de toekomst heb dr nu 5 bij mijn werk werden ze vervangen en ik denk altijd alleen maar in de toekomst .
:thumbup::thumbup:

m.v.g henk

Dat begint er al op te lijken! Staat er al water in in verband met het rijpen, of lijkt dat maar zo op de foto's?

Zonder twijfel gaat 't iets moois worden... :)

Twee bakken staan in de garage te draaien Tanne , en dat ga ik weer gebruiken voor de nieuwe bak.
In de nieuwe bak zit nog geen water!!

Ziet er al goed uit zeg martin erg mooi, word super bak weer.

Groetjes wesley[/QUOTE

Het blijft een leuke hobby Wesley!!

Ziet er strak uit Martin!

Dank je Sander!!

Martin congrats .
Ziet er al gelikt uit .
Word weer een ontzetend mooi geheel .
En haha die zonnescherm motortjes heb ik dus ook althuis liggen voor in de toekomst heb dr nu 5 bij mijn werk werden ze vervangen en ik denk altijd alleen maar in de toekomst .
:thumbup::thumbup:

m.v.g henk

Henk ....altijd eerst goed nadenken aan één heb je genoeg, maar niet elke is geschikt!!

Ziet er al goed uit Martin topjes

Frank ...maar dit is ook mijn laatste :p!!

Gr,

Martin.

Haha martin .
dat ik aan 1 genoeg had wist ik.
maar is zonde om ze weg te gooien .
en ik weet zelf nog niet met wat voor verlichting ik ga werken .
als het bijvoorbeeld 2 armaturen zouden worden dan kan ik ze ook afzonderlijk kwa hoogte afstellen .
En wat jou woonkamer betreft een komplete make over zeer netjes .
En de nieuwe bak zal ook wel weer een juweeltje worden ik vind het er interesant om te zien en zo word ik steeds iets wijzer want nou allemaal het makelijkst is en het mooist .
Maar hoezo zijn ze niet allemaal geschikt dan martin ?

m.v.g henk

Back
Bovenaan