MartinV
Senior Forumlid
Ziet er heeeel goed uit Martin!!
Dank je wel Maikel,
Zo gauw ik voor jou wat heb hoor je van mij !!
Gr,
Martin.
U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.
Ziet er heeeel goed uit Martin!!
René zoals het er nu uit ziet gaat de bak eind februari leeg !!
Dan eerst de verbouwing en het schilderwerk en als dat klaar is begin ik weer met de hobby!!
Gr,
Martin.
Dat is al snel Martin!
En ik heb 'm nog steeds niet live gezien...![]()
Nice
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Zal wel ff pijn doen als je de bak leeg hebt..maar goed, ben benieuwd wat je van je nieuwe bak gaat maken! Kan niet anders dan dat dat ook een prachtbak zal worden! topjes
Jammer om dit moois allemaal af te breken Martin, maar ben ervan overtuigd dat de nieuwe bak meer moois brengt.
gr. Marcel
Tom nogmaals dank voor de goeie hulptopjes!! wat ben ik blij dat ik de klus niet alleen geklaart heb!!
De opening van de kap was te klein om het koraal eruit te halen,we moesten eerst blokken onder de kap maken om de opening groter te maken.
Toen dat gebeurd was heb ik met moeite de lobo eruit gehaald,en wou hem in de grootste tempex doos doen van DE JONG maar deze was helaas nog te klein.
Achteraf is alles goed gekomen en de lobo staat er weer prachtig bij (ik ben dik te vreden Tom)
Gr,
Martin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.