Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Dat is al snel Martin!
En ik heb 'm nog steeds niet live gezien... :eek:

René zoals het er nu uit ziet gaat de bak eind februari leeg !!

Dan eerst de verbouwing en het schilderwerk en als dat klaar is begin ik weer met de hobby!!

Gr,

Martin.

Dat is al snel Martin!
En ik heb 'm nog steeds niet live gezien... :eek:

Hoi René,

Er zit niks anders op dan wachten tot de andere bak weer draait, heb vandaag al wat koralen uit de bak gehaald en de dooie punten eraf geknipt zodat ze naar de andere bak konden!!

Maandag wordt begonnen met de sloop van de openhaard !!

Gr,

Martin.

Gisterenavond kreeg ik een berichtje van martin of ik vandaag nog tijd had. Uiteraad vanmiddag even bij hem langs geweest. En tot mijn grote verbazing moest hij een handje erbij hebben om zijn grote lobo eruit halen en naar zijn stekkenbak verplaatsen in de schuur.
1maal alles klaar gezet en begonnen met de lobo eruit tehalen viel het zwaar tegen de grote jongen weegt ongeveer tussen de 20 a 25 kilo.
segeba7a.jpg

Toen die eindelijk uit het water was wouden we hem in de tempex doos doen maar zelfs de tempex box was veelste klein. (Kleine paniek) snel de stekkenbak beetje vrij gemaakt en de grote jongen erin gelegt.
Voor mezelf een mooie ervaring om mee tehelpen bij martin, want zulke grote jongens zie je niet vaak.
Denk dat martin vanavond of morgen nog wel meer foto's online zet.

Tom nogmaals dank voor de goeie hulptopjes!! wat ben ik blij dat ik de klus niet alleen geklaart heb!!

De opening van de kap was te klein om het koraal eruit te halen,we moesten eerst blokken onder de kap maken om de opening groter te maken.

Toen dat gebeurd was heb ik met moeite de lobo eruit gehaald,en wou hem in de grootste tempex doos doen van DE JONG maar deze was helaas nog te klein.

Achteraf is alles goed gekomen en de lobo staat er weer prachtig bij (ik ben dik te vreden Tom)

Gr,

Martin

Bijlagen

• 016 [].JPG
    016 [].JPG
    95,8 KB · Weergaven: 113
  • 017 [].JPG
    017 [].JPG
    102,7 KB · Weergaven: 101
Zo nu zie je pas hoe groot die egt is wat een ding zeg schitterend.
Gelukkig is alles goed verlopen martin.
Succes nog verder maar komt best goed bij je.

Groetjes wesley

Wauw, die is echt super.

Kom ik met drie kleine kopjes.

groet
Adri

Dat was ooit eens......maar morgen is alles verdwenen!!

Gr,

Martin.

Bijlagen

• 001 - kopie (4) [].JPG
    001 - kopie (4) [].JPG
    116,2 KB · Weergaven: 142
Zal wel ff pijn doen als je de bak leeg hebt..maar goed, ben benieuwd wat je van je nieuwe bak gaat maken! Kan niet anders dan dat dat ook een prachtbak zal worden! topjes

Jammer om dit moois allemaal af te breken Martin, maar ben ervan overtuigd dat de nieuwe bak meer moois brengt.

gr. Marcel

Zal wel ff pijn doen als je de bak leeg hebt..maar goed, ben benieuwd wat je van je nieuwe bak gaat maken! Kan niet anders dan dat dat ook een prachtbak zal worden! topjes

Bas dat doet zeker ff pijn, maar ik heb al weer een mooi bakse in de garage staan waar ik de komende tijd mee verder kan !!

Jammer om dit moois allemaal af te breken Martin, maar ben ervan overtuigd dat de nieuwe bak meer moois brengt.

gr. Marcel

Jammer is het zeker Marcel, maar als de koralen meer ruimte nodig hebben moet je wat anders verzinnen om verder te kunnen (een keer wat nieuws lijkt me ook wel leuk)

Gr,

Martin.

Die is groot....!
Tom nogmaals dank voor de goeie hulptopjes!! wat ben ik blij dat ik de klus niet alleen geklaart heb!!

De opening van de kap was te klein om het koraal eruit te halen,we moesten eerst blokken onder de kap maken om de opening groter te maken.

Toen dat gebeurd was heb ik met moeite de lobo eruit gehaald,en wou hem in de grootste tempex doos doen van DE JONG maar deze was helaas nog te klein.

Achteraf is alles goed gekomen en de lobo staat er weer prachtig bij (ik ben dik te vreden Tom)

Gr,

Martin

Alles is tot nu toe nog volgens schema verlopen, de koralen zijn allemaal over geplaatst naar de andere bak en staan er goed bij!!

Vandaag gaat het aquarium ook naar de garage en wordt meteen weer draaiende gemaakt zodat er niks verloren gaat !!

De huiskamer is mooi ruim geworden nu de openhaard er ook uit is :cool:!!

Gr,

Martin.

Suc6 martin met de verbouwing ben benieuwd wat je er van gaat maken.
M.v.g henk

Verstuurd van mijn GT-I9505 met Tapatalk

Back
Bovenaan