Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Van deze lamp ga je geen spijt krijgen Martin. Dit is een fantastisch ding.
Grtjs
Dominique

Dominique ik was bij ATI en heb ook de Sirius gezien maar dit is allemaal nog zo nieuw, maar heb besloten om toch voor de Hybride Powermodule te gaan !!

Ik denk ook niet dat ik er spijt van krijg, ik ken vele oosterburen en zeer optimistisch over deze lamp !!

Gr,

Martin.

Ik ben nu elke dag bezig met het verwijderen van koralen uit de bak,en die gaan naar de stekken bak voor de verkoop !!

Maar je ziet haast niet als er wat uitgekomen is !!

Gr,

Martin.

Bijlagen

• 004 - kopie (2).jpg
    004 - kopie (2).jpg
    69,2 KB · Weergaven: 157
  • 005 - kopie (3).jpg
    005 - kopie (3).jpg
    84,1 KB · Weergaven: 90
  • 001 - kopie (3).jpg
    001 - kopie (3).jpg
    91,8 KB · Weergaven: 92
Vandaag is ook de elektronica voor de ATI hybride powermodule lamp binnen gekomen.

Dit wil ik gaan inbouwen zodat ik met een druk op de knop de lamp op alle gewenste hoogtes kan instellen !!

Gr.

Martin.

Dat is inderdaad heel apart om te zien Martin, want het aquarium blijft nog steeds erg mooi ogen ondanks de afbouw. Op deze manier zou iedereen wel van een oud naar nieuw aquarium willen overstappen denk ik ;), maar het zal voor niet veel mensen zo weggelegd zijn en bij hen over het algemeen veel sneller een trieste aanblik geven in de oude bak.

gaaf dat de grote stukken ook zo mooi zijn gebleven :)
maarja je bent ook een toppert

Dat is inderdaad heel apart om te zien Martin, want het aquarium blijft nog steeds erg mooi ogen ondanks de afbouw. Op deze manier zou iedereen wel van een oud naar nieuw aquarium willen overstappen denk ik ;), maar het zal voor niet veel mensen zo weggelegd zijn en bij hen over het algemeen veel sneller een trieste aanblik geven in de oude bak.

Marjan het is jou nog steeds niet gelukt om bij mij langs te komen wat je altijd al zo graag had willen doen, maar de deur staat nog altijd open voor jou :)!!

gaaf dat de grote stukken ook zo mooi zijn gebleven :)
maarja je bent ook een toppert

Dank je wel Ben,

Met deze stukken ga ik ook zorgzaam mee om, die moeten mij overleven :p !!

Gr,

Martin.

Nog even en dan raken deze visjes hun mooie plekkie voor even kwijt!!

Gr,

Martin.

Bijlagen

• 001 - kopie (4) [].JPG
    001 - kopie (4) [].JPG
    107,1 KB · Weergaven: 64
Mooie foto martin gaaf gezicht zo.
Breng je alles over naar de stekkenbak met het overstappen naar de nieuwe bak.

Groetjes wesley

Mooie foto martin gaaf gezicht zo.
Breng je alles over naar de stekkenbak met het overstappen naar de nieuwe bak.

Groetjes wesley

Dank je Wes,

Ik wordt alles niet kwijt in de stekken bak, de hele grote stukken gaan daar wel in en dan maar kijken hoe ver ik kom!

Alles wat dan nog over is gaat voor even in aparte bakken, en dat geld ook voor de stenen!!

Dan gaat de bak naar de garage en wordt weer zo snel mogelijk draaiende gemaakt.

Dit alles kan in drie uur tijd, en daar blijft voorlopig alles staan tot de nieuwe bak klaar is.

Gr,

Martin,

Het blijft er inderdaad mooi uitzien Martin, staan er toch meer koralen in dan je op het eerste gezicht ziet ;)

Ik zou nog langskomen bij je, maar ik heb momenteel niet veel tijd vanwege me studie, zodra ik tijd heb, stuur ik je een berichtje!

Groetjes, Sander

Het blijft er inderdaad mooi uitzien Martin, staan er toch meer koralen in dan je op het eerste gezicht ziet ;)

Ik zou nog langskomen bij je, maar ik heb momenteel niet veel tijd vanwege me studie, zodra ik tijd heb, stuur ik je een berichtje!

Groetjes, Sander

Dank je Sander,

Door al die jaren heen heb ik veel koralen verzameld, maar het zijn er teveel geworden om ze straks een mooie plek te geven in de nieuwe bak !!

De nieuwe bak moet er veel rustiger uit komen te zien met veel minder steen!

Gr,

Martin.

We zijn benieuwd Martin:cool:!!

We zijn benieuwd Martin:cool:!!

Hahaha ......Manuel leuk dat je reageert en dat je weer meer op het forum zit topjes!!

Het zou heeeeeeel mooi zijn dat jij ook deze hobby weer gaat oppakken en wij weer kunnen genieten van al dat moois net als in het verleden :cool:!!

Gr,

Martin.

Ha Martin,

Mooie plannen hoor! Ik volg het op de voet.
Wanneer ga je de bak helemaal leeg halen en verplaatsen?

Ha Martin,

Mooie plannen hoor! Ik volg het op de voet.
Wanneer ga je de bak helemaal leeg halen en verplaatsen?

René zoals het er nu uit ziet gaat de bak eind februari leeg !!

Dan eerst de verbouwing en het schilderwerk en als dat klaar is begin ik weer met de hobby!!

Gr,

Martin.

Ben wel heel benieuwt hoe straks de koralen onder de LED- hybride lamp kleuren!!

Dit koraal is de laatste tijd ook flink gegroeid en wordt nu mooi fors,maar er wordt niet wat van afgeknipt :p!!

Gr,

Martin.

Bijlagen

• 002 - kopie (3) [].JPG
    002 - kopie (3) [].JPG
    101,2 KB · Weergaven: 62
:oSchitterend stuk Martin , en knippen pas als hij de bak uitgroeid gr jaap

Dat gaat lang duren Jaap, wat hij krijgt in de nieuwe bak een ruime plek zodat hij enkele jaren verder kan groeien :cool:!!

Gr,

Martin.

Back
Bovenaan