Wat is er Nieuw?
Zeewaterforum.info

U bezoekt ons forum als gast, wij zouden het leuk vinden als u zich registreert en aktief mee discussieert in de verschillende topics.

Het aquarium van Martin V

Hele mooie stukken martin:thumbup:

m.v.g. Glenn

Dankje Glenn,

De koralen staan op hun plaats,en ze stralen hun pracht uit!!

Grt,

Martin.

Ziet er mooi uit Martin
Zeker de blasto is een koraal die er echt uit knalt
Gr bas

Ik ben er ook heel blij mee Bas het koraal heeft 50 poliepen,en die kom je niet elke dag tegen!!

Grt,

Martin.

Vandaag ben ik in Borken (Duitsland) geweest bij een vriend van mij die ook een geweldige mooie bak heeft.(nieuw jaarsborrel drinken)

En ook dit keer niet met lege handen naar huis gegaan,Manfrett wier treffen ons im Glanerbrug!!

Grt,

Martin

Bijlagen

• 011.jpg
    011.jpg
    72,2 KB · Weergaven: 39
Volgende week wil ik op pad voor een aantal nieuwe vissen die ik wil gaan bij zetten ik zit te denken aan 6 stuks. Het zullen geen grote vissen zijn om dat er weing ruimte is!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 004 [].JPG
    004 [].JPG
    127,6 KB · Weergaven: 29
Je bent wel erg mooie stukken aan het verzamelen martin.

Ziet er geweldig uit.

groetjes
twan

Je bent wel erg mooie stukken aan het verzamelen martin.

Ziet er geweldig uit.

groetjes
twan

Dankje Twan,

Naar gelang ik al zo lang bezig ben blijf ik nog altijd zoeken naar mooie stukken,maar die kom je maar zelden tegen.Hoe langer je bezig bent hoe moeilijker het word!!

Grt,

Martin.

De aflegger is er af,nu maar even wachten tot hij weer is dicht gegroeid en dan mag hij van mij weg.De favia moet wel naar een grote bak.
Als iemand intresse heeft hoor ik het graag via pb!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 001 [].JPG
    001 [].JPG
    137,3 KB · Weergaven: 43
Het koppeltje Anampses lineatus bijven het goed doen,ze blijven altijd samen bij elkaar in de buurt!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 004 [].JPG
    004 [].JPG
    122,6 KB · Weergaven: 43
Wat zou het weefsel kunnen zijn wat tussen de poliepen van de tubinaria is gegroeid? (het wordt steeds meer)

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 011 - kopie [].JPG
    011 - kopie [].JPG
    154,1 KB · Weergaven: 64
Wat zou het weefsel kunnen zijn wat tussen de poliepen van de tubinaria is gegroeid? (het wordt steeds meer)

Grt,

Martin.

Ha martin , je poliepen komen ruimte te kort en gaan in het hogerop zoeken ? Net een drukke stad, gaan ze ook in de hoogte bouwen:D
Hij blijft mooi hoor:)

m.v.g. Glenn

Ha martin , je poliepen komen ruimte te kort en gaan in het hogerop zoeken ? Net een drukke stad, gaan ze ook in de hoogte bouwen:D
Hij blijft mooi hoor:)

m.v.g. Glenn

Glenn dit heb je allemaal mooi bedacht,maar hier kom ik niks verder mee.Ik wil graag weten waarom zig dit voordoet bij het koraal en wat ik op den duur kan verwachten!!

Grt,

Martin.

Hey Martin,
Ik neem aan dat je niet de poliepen zelf bedoeld, maar wat er tussen door komt?
Is het echt enkel zacht weefsel(gevuld met bv water) of komt het hele skelet omhoog gegroeid ?

Wel echt een pracht exemplaar, hopen dat het niets ernstig is!

Hey Martin,
Ik neem aan dat je niet de poliepen zelf bedoeld, maar wat er tussen door komt?
Is het echt enkel zacht weefsel(gevuld met bv water) of komt het hele skelet omhoog gegroeid ?

Wel echt een pracht exemplaar, hopen dat het niets ernstig is!

Hoi jeffeyr,

De Turbinaria is kern gezond daar ben ik zeker van,en ik zie ook geen groeiranden die omhoog komen!!

Grt,

Martin.

Wat een mooie koralen Martin! Het is dat mijn bak te klein is voor je favia.

Gr. Jeroen

Wat een mooie koralen Martin! Het is dat mijn bak te klein is voor je favia.

Gr. Jeroen

Dankje Jeroen,

Buiten de favia Jeroen heb ik ook nog wel een paar andere!!

Grt,

Martin.

De pocillopora verucosa is de laaste tijd enorm gegroeit met mooie uitlopers!!

Grt,

Martin.

Bijlagen

• 001 [].JPG
    001 [].JPG
    123,4 KB · Weergaven: 28
Back
Bovenaan